Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ierland / Schotland

  11-11-2013 15:40:55
Wij willen voor onze huwelijksreis graag een lang weekend weg naar Ierland of Schotland. Lekker romantisch en echt genieten van de natuur.

Wij kiezen hiervoor omdat we geen lange reis willen maken zonder onze kinderen en dit een omgeving is waar we graag eens heen willen. Onze kinderen doen we hier ook geen plezier mee, dus dit leek ons een mooie kans.

Wij wonen in Nederland. Heeft er iemand tips voor een reisbureau.
Of is er iemand die tips heeft voor een mooie omgeving?

Noogle
7-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1283


Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik11-11-2013 16:33:18

leuke vooruitzichten! is het de bedoeling om op hotel te gaan, of verkiezen jullie eerder een vakantiewoning? zowel ierland als schotland is heel mooi. als jullie echt dicht bij de natuur willen zitten raad ik aan om eens de ecovakantiewoningen op te zoeken die ze in schotland hebben. of bijv een romantische oude toren of molen af te huren. als jullie willen bediend worden zou ik eerder kijken richting edinburgh maar dan via reisbureau. over bezienswaardigheden hoef je je alvast geen zorgen te maken want er zijn overal kastelen te bezoeken en andere leuke plaatsen. waar je wel rekening moet mee houden is dat het er wel heel veel regent. groetjes evelyn



Annelyn
27-9-2013
 Meld misbruik11-11-2013 17:08:28

Wij zijn al enkele keren op vakantie geweest in Ierland. Telkens in september, en op al die weken hebben we slechts 2 dagen regen gehad. Afhankelijk van de periode valt het dus zeker wel mee. Ik denk dat je ind ook moet kiezen over wat voor soort vakantie je wil. Hotel, b&b, ... Wij hebben fijne informatie gekregen via http://www.travelireland.nl/index.php . We zijn er wel nog niet mee op vakantie geweest. Veel succes!



Noogle
7-8-2014
 Meld misbruik12-11-2013 9:44:55

@evelyn Dankjewel. Dat het regent is inderdaad een risico. Maar dat willen we graag nemen :)
Ik ga zeker eens kijken naar de eco woningen!

@Annelyn
Dankjewel. Goed om te weten dat jullie in september zijn gegaan. We trouwen in augustus dus we willen ook eind augustus gaan. Ik ga de site zeker bezoeken. Mag ik vragen via welke weg jullie geboekt hebben?



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik12-11-2013 10:48:10

Schotland! Zeker doen! Prachtig!!! En dan evt. een rondreiske met b&b's. Die zijn daar niet zo duur (natuurlijk wel afhankelijk van wat je kiest he). Heel veel moois te zien daar; isle of Skye, Ben Nevis, Apple Cross, ...



Nadja
12-7-2014
 Meld misbruik12-11-2013 19:58:41

hey, Edingburg vind ik een grote aanrader!



Noogle
7-8-2014
 Meld misbruik15-11-2013 10:28:34

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu aan het kijken op celtictours daar staan een hoop mooie reisjes! Wel veel langere reizen dan we gepland zijn. Dus daar nog even een oplossing voor bedenken!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums