Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUWELIJKSREIS

  27-12-2006 15:20:34
Hallo! Wij willen binnenkort onze huwelijksreis boeken. We twijfelen echter tussen 2 totaal verschillende bestemmingen: Bali en Cuba. Zijn jullie naar één van deze bestemmingen geweest? Welk kan je aanbevelen? Bedankt (reisperiode: mei 07)

Neel
28-4-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1046


Nele
9-6-2007
 Meld misbruik27-12-2006 15:41:24

Hey!

Wij moeten onze reis ook nog uitkiezen en boeken, ik vind het ook niet gemakkelijk! Bali is ook één van de mogelijkheden, Cuba niet.

Ik heb gehoord van een vriend van me, dat Bali gewoon het paradijs is. Zeker voor een huwelijksreis. Ook omdat je zowel rust, als luxe, als cultuur bij elkaar vindt. En uitgaan is er naar 't schijnt ook héél plezant (openluchtdisco's en dergelijke).

Je ziet maar, laat gerust eens weten wat het geworden is!

Groetjes, Nele.



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik27-12-2006 16:44:43

Hallo,

Cuba en Bali zijn alle 2 hele mooie bestemmingen, toch zou ik als huwelijksreis voor Bali kiezen. Mijn ouders zijn daar vorige zomer op vakantie gegaan en hebben foto's gezien en dat is echt prachtig. De getuige van mijn vriend is daar ook vorige zomer op huwelijksreis geweest en ze waren ook dolenthousiast. In de hotels wordt je echt in de watten gelegd als je op huwelijksreis bent.
Wijzelf kiezen voor een rondreis in Thailand en dan een weekje strandvakantie op Koh Samui.



stefanie
29-9-2007
 Meld misbruik28-12-2006 0:03:25

hoi,

wanneer is het regenseizoen in bali? wat denken jullie van oktober?

groetjes!



Anja
26-5-2007
 Meld misbruik28-12-2006 13:52:06

Ik weet niet wanneer het regenseizoen in Bali is, maar Cuba is van Mei tot Oktober regenseizoen. ik trouw ook in Mei en wou graag naar Mexico of dominicaanse, maar ga da toch nie riskeren.. Wil geen paar weken in de regen zitten.



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik28-12-2006 14:40:34

Wij gaan naar de dominicaanse in augustus. Ons hebben ze gezegd dat het daar dan goed is. Dat mei en juli daar de regenmaanden zijn...

Groetjes



Ingrid
16-9-2006
 Meld misbruik2-1-2007 12:25:36

Neel - wij zijn zelf op huwelijkreis geweest naar Bali en ik kan het alleen maar beamen - Bali is een prachtbestemming. Wel eventjes navragen of mei wel de ideale periode is want denk dat dat het einde van het regenseizoen is - zomermaanden tot oktober zijn ideaal voor Bali


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums