Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestkleding moeder van de bruid

  9-11-2013 8:45:49
Mijn dochter gaat volgend jaar trouwen in juli 2014. We zijn zelf van Willebroek (ts Mechelen en Antwerpen).
We zijn op zoek naar betaalbare feestkleding voor moeder en jonge grootmoeder van de bruid. Ben fan van Linea Raffaelli maar blijkt nogal prijselijk te zijn...
Iemand enig idee waar je ook terecht kan voor feestkleding voor volslanke dames?
Geen lange kledij, maar net onder de knie of halflang.
Zijn al bij Anne Sophie Brasschaat geweest maar was wel teleurgesteld, veel kleine maten en je moet bij je eigen maat 2 tot 3 maten bijtellen om te zoeken...
Alvast bedankt voor de tips!

Pascale

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1459


nella
28-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 10:12:07

Hallo

Mijn zussen en mama zijn aan het kijken naar weddingtonway.com. We hebben wel nog niks besteld, maar het is zeer prijselijk en toch zeer feestelijk. Het is natuurlijk wel online en je kan het niet passen...maar ze hebben alle kleuren, modellen...en je kan altijd samples van de stofjes gratis laten opsturen om de kleur en de stof te bekijken...Veel succes met de zoektocht!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik9-11-2013 10:29:56

Mijn mama heeft haar kleed gevonden bij Yoniek in Turnhout.



Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik9-11-2013 10:50:01

Mijn mama gaat iets laten maken bij Dianna David in Meise.



Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik12-11-2013 8:53:15

Bij P&C op de Meir in Antwerpen hebben ze een grote collectie suite-feestkledij (boven). Mijn stiefmama en zus hebben er hun kleed gehaald en 't was prachtig en betaalbaar.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...