Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!! Iemand tip... :(

  7-11-2013 18:46:10
Hoi iedereen, Zit een beetje in de knoop met mezelf! Ik heb ern paars trouwkleed... En ik weet absoluut niet wat ik als kleur van bruidsboeket moet vragen of versiering... Pfff HELP!! Groetjes

britt
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1091


Keke
5-7-2014
 Meld misbruik7-11-2013 18:56:24

Ik heb ook geen wit trouwkleed en daarom ga ik de kleur van mijn kleed laten terugkomen samen met gebroken wit. Zodat mijn kleur van kleed terugkomt en het witte van een huwelijk. Ik heb al verschillende zaken gekocht en ik vind het echt mooi!!



Katje
16-8-2013
 Meld misbruik7-11-2013 19:12:53

Ik had ook een paars kleed, mijn bruidsboeket had roze, paarse tinten... volledig gekozen door mijn man...



Keke
5-7-2014
 Meld misbruik7-11-2013 19:23:20

Heb je er eigenlijk commentaar op gekregen dat je geen wit kleed hebt?
Ik ben daar eigenlijk een beetje bang voor...



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-11-2013 21:55:38

of je nu in het wit-zwart,paars,rood of groen trouwt,het is jou dag,jou kleed en niemand hoeft daar commentaar op te hebben,toch?je kan altijd zoals hierboven vermeld met wit werken,om toch een huwelijk in te brengen,ik heb een wit kleed met rode parels op en klein beetje blingbling,rode schoenen met bling vooraan,mijn boeket wordt rood en witte rozen met groene blaadjes uiteraard.versiering kan je mss ook paars-roze en wit doen?zoveel iedeeën hoor :) en je moe daar zeker niet bang voor zijn,vinden ze het nie mooi da je ander kleur kleed hebt?moeten ze maar de andere kant gaan zien,van zolang jij en je ventje het mooi vind is dat het belangrijkste :)



Bart
5-7-2014
 Meld misbruik7-11-2013 21:57:52

Ik weet niet of het je kan helpen, maar ik vond deze site ( http://www.theperfectpalette.com ) wel handig om kleuren wat samen te stellen.
Als je op paars zoekt, kan je bekijken welke kleuren er het beste bijpassen.
Of gewoon bij de browse palettes zien.
Succes!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-11-2013 9:30:06

mijn jurk is in ivoor en grijs-blauw. ik heb 2 lapjes stof die ik ga meenemen bij de bloemist. zij weten het best van al wat er dan bij past.



sofie
13-9-2013
 Meld misbruik8-11-2013 9:37:22

hey,
mijn kleed was pruim-kleur. en mijn boeket had witte en rozige rozen en paarse calla (of hoe je dat ook schrijft:))
was wel mooi. het kleur zat erin, maar door het wit stak het wat af.
succes ;)



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik8-11-2013 10:09:22

goud past ook mooi bij paars voor de versiering..



Katje
16-8-2013
 Meld misbruik8-11-2013 13:06:53

@ Keke : ik heb enkel positieve reacties gekregen. Je moet helemaal niet bang zijn voor negatieve commentaar, je moet doen waar je je goed bij voelt en wat bij je past. Het is jouw dag en je moet doen wat je zelf wil doen en dragen wat voor jou mooi is.
Ik ben er zeker van dat je gaat stralen in je kleed en dat is belangrijker dan de kleur.
alvast veel plezier op je dag ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...