Terug naar overzicht
Toen mijn zus vroeger trouwde, had ik ook geen vriend. Een neef van mijn schoonbroer is toen met mij mee in de suite gegaan. groetjesKatrien
Toen mijn zus trouwde was ik ook alleen. Geen enkele andere vrijgezel in de familie. Ik heb toen in het midden gestapt. En dat gebeurt wel meer
Toen mijn nicht trouwde, had mijn neef, haar broer, ook geen vriendin. Mijn tante wou liefst iemand uit de familie en niet 'zomaar' een vriendin, dus heb ik meegelopen in de suite, ook al had ik dan zelf een vriend, waarmee ik nu zelf trouw :-)
Ik heb ook een suite-probleem: een van mijn zussen is deze zomer getrouwd maar intussen zijn ze uit elkaar. Mijn zus is nu intussen bij iemand anders maar ik wil dus absoluut niét dat zij met die persoon in de suite loopt; mijn zus en haar relaties kennende zal dit toch ook niet lang duren maar dan staat die vent wel mooi op de foto's. Ik ga nu voorzichtig proberen aan te brengen dat het niet hoort omdat ze nog getrouwd is maar ik vermoed dat ze beledigd gaat zijn.Ik denk ook van ze dan met een neef of zo te laten lopen in de plaats.Maar enfin, ik ga dit in elk geval nog wat uitstellen want misschien is de nieuwe vriend tegen dan al niet meer in the picture en maak ik me nu dus alweer zorgen voor niets...
hey wij zijn in september getrouwd en onze beste vriend en mijn ma hadden ook niemand maar ik kon ze niet tesamen laten lopen en ze hebben dus elk appart gelopen zij vonden da nie erg en had het liever zo dan dat ze bij een vreemde moesten lopen.grtjs
Ik begrijp wel dat je zus geen zin heeft om met je grootmoeder te lopen. Zou ikzelf ook niet leuk vinden. Zo een probleem hebben wij telkens binnen de familie opgelost: een nicht of een neef was telkens wel te vinden.
Elise,Bij mijn broers huwelijk werd ik als vrijgezel 'gekoppeld' aan de zus van mijn aanstaande schoonzus. Ook al protesteerde ik in het begin, ik had helemaal geen sympathie voor haar, onder morele druk van mijn familie ben ik bezweken en liep ik langs haar zij. Mocht me iets dergelijks nu opnieuw gevraagd worden, ik zou het weigeren. Dat iedereen zich op zijn gemak voelt staat toch boven de vorm die aan een plechtigheid gegeven wordt.Leef en laat leven!