Terug naar overzicht
Hey, ik heb het gisteren avond gedaan op kerstnacht.Wou mijn broertje als getuige vragen.Hoe heb ik dit gedaan, heb een perkament papier genomen met een mooie tekst op dit alles samen opgerold en heb als zogezegde kerstcadeau afgegeven. we zaten dan met hele familie in een zaaltej, een man of 40 en hij moest het hardop voorlezen.Het was een beetje emotioneel moment geworden maar ze vonden het dus heel prachtig op deze manier. alvast veel succes
alvast bedankt voor reactie!!
Hallo Daisy,Wij hebben onze getuigen ook op kerstavond gevraagd. Ik heb een vacaturebericht gemaakt voor een getuige, compleet met functiebeschrijving, profiel en aanbod en dan in een 'Vacature'-boekje geplakt. Dan alles opgerold en ingepakt als cadeautje. Ze vonden het allebei heel leuk en hadden het helemaal niet verwacht.Veel succes,Annelies09.06.07
nog tips ivm hoe je getuige vragen? hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb een puzzel laten maken met mijn vriend en ons dochtertje op. En op de puzzel is eveneens de tekst op ge bracht, (naam) wil jij mijn getuige zijn op onze grote dag?En dat gaan ik dan afgeven met oudjaar. en mijn partner aan zijn getuigen
Hoi Annelies, Jouw ideetje lijkt me heel leuk. Heb je daar nog wat meer informatie over? Voorbeeldje eventueel? Mijn e-mailadres S_Polleunis@hotmail.comHeel erg bedankt
alvast bedankt voor de vele reacties!!Er zijn zeker heel toffe ideeën in! die puzzel, waar laat je die maken? lijkt me ook heel tof! alles eigelijk! ik ga nog eens heel goed moeten nadenken! echt fijn dat jullie reageerden!
ik heb mijn puzzel bij hema laten maken, leveren ze aan huis dus heel gemakkelijk. heb ze vandaag trouwens aangekregen. echt mooi.ben ze nu in een doosje aan t doen de puzzelstukjes en dan inpakken. zo weten ze nog niet wat het is en denken ze dat het een gewoon pakje is. groetjes sarah30/06/2007