Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal hof van Nazareth en hof van Beatrijs

  2-11-2013 19:54:18
Goedenavond iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een feestzaal waar we ook een ceremonie in de tuin willen houden. Heeft er iemand recente ervaring met deze locaties? Groetjes, Kim

Kim
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1533


LB.

 Meld misbruik2-11-2013 22:33:41


beide goede keuzes ... hof van nazareth is ietwat rustieker van aard.
Eten en bediening is bij beiden top.
Verplichte licht en geluidsinstallatie van hoof van beatrijs is iets beter.



Davy

 Meld misbruik3-11-2013 10:23:31

Beste Kim

Proficiat met de trouwplannen.
In augustus heb ik een huwelijk gehad met een ceremonie in de tuin van het Hof van Beatrijs. Heel toffe mensen daar om mee samen te werken... ik vind het alvast een aanrader.
Voor foto's kijk even op http://www.allegebeure.be/index.php/gallerij (huwelijk Heleen & Jimmy)
Vriendelijke groet
Davy Achten



Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik3-11-2013 10:53:42

Wij zijn getrouwd in het Hof van Beatrijs (in zaal Bartholomeus = de grootste zaal). Wij waren er supercontent!!! Een echte aanrader. We zijn er van het begin tot het einde in de watten gelegd. Het eten was ook heel lekker. We hebben de DJ van de zaal niet genomen (Dat werd ons door anderen wat afgeraden).
Wij hebben er wel onze ceremonie niet gedaan, maar toen we gingen kennismaken zeiden ze ons dat dit zeker wel mogelijk was. Ze lieten ons daar toen ook wat foto's van zien en het zag er zeer mooi uit.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik3-11-2013 13:22:24

Dag Kim, wij trouwen ook in 2015!
Wij vonden het eerste gesprek wat tegenvallen in hof van Beatrijs en de kleinste zaal voor een 100 personen ook niet zo gezellig. De grotere zaal vonden we veel mooier maar we zijn met te weinig daarvoor, is pas vanaf 130 dacht ik....
Met hoeveel zijn jullie?
We gaan vanmiddag ons contract tekenen in hof Van Nazareth waar we heel vriendelijk ontvangen waren en verliefd werden op de nog mooiere tuin en lichtere zaal!
Spannend!
Laat je uw uiteindelijk keuze weten, ik volg nog even verder mee!!
Succes!!



Kim
29-8-2015
 Meld misbruik3-11-2013 18:16:48

Dag allemaal, Bedankt voor de reacties. @ Cindy, we zijn met 150 personen ongeveer voor het avondfeest en achteraf komen er nog ongeveer 80 personen bij voor het dansfeest met dessertenbuffet. We moeten dus sowieso de grootste zaal boeken. We zijn al in hof van Nazareth geweest, maar hadden niet echt het 'dit is het' gevoel. We waren niet echt onder de indruk van de tuin. Wel hele lieve en professionele man. Ook kreeg deze locaties geweldige recensies. Toch zou ik graag nog eens naar hof van Beatrijs gaan kijken, alvorens een beslissing te nemen. Een van deze twee wordt het sowieso. Ik hou je op de hoogte!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik3-11-2013 21:00:18

Als je met zoveel bent vond ik hof van Beatrijs ook heel mooi van zaal! Wij hadden alleen pech met eerste gesprek, was een oudere dame en ons gesprek werd vaak onderbroken met dingen die er misliepen ter voorbereiding van een feest die dag, eerste genodigden kwamen al aan, zo kregen wij ook een glas aangeboden en hoorden helemaal niet op dat feest.
Als we dan hoorden bij hof van Nazareth dat ze met naamlijsten werken vond ik dat toch profesioneler overkomen!
Maar ben ervan overtuigd welke je ook kiest dat ze beide "af" zijn!



Inne
7-6-2014
 Meld misbruik5-11-2013 12:32:43

Hallo Kim,

wij hebben gekozen voor Hof van Beatrijs en wij doen ook een ceremonie in de tuin. Als het slecht weer is, wordt er een locatie binnen voorzien.
Binnen 3 weken trouwen er vrienden van ons in Hof van Nazareth. Zij doen ook een viering, maar wel binnen (het is al november e). Ik denk dat beide zalen professioneel zijn en dat alles prima zal verlopen.



Kim
29-8-2015
 Meld misbruik6-11-2013 21:10:07

Hallo iedereen! De kogel is door de kerk: hof van Beatrijs is het geworden! Zeer benieuwd nu. Mensen mogen hun ervaringen met het hof van Beatrijs gerust delen!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik7-11-2013 17:43:41

@Kim....proficiat! Leuk gevoel he! Jullie hebben daar dan de grote zaal veronderstel ik? Die is echt wel mooi en licht he! @Inne, wil je mij misschien eens een kort verslagje geven na de trouw van uw vrienden...zo hoor ik al eens een mening van een gaste in hof van Nazareth! Weet je welke zaal ze hebben? Thanks en nog veel succes meiden!



Inne
7-6-2014
 Meld misbruik8-11-2013 12:06:55

@ Cindy, ik weet niet welke zaal ze gekozen hebben. Ik zal na het feest iets laten weten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info