Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag tips huwelijksreis

  2-11-2013 11:18:03
Hallo mede-toekomstige bruidjes, pasgetrouwde,….
Graag hadden we stilaan onze huwelijksreis geboekt.
We hebben nog geen flauw idee waar we naartoe willen, hopelijk hebben jullie goede tips. We willen graag zon, mooi strand, rust :D en ook wat faciliteiten.
We willen er een budget van hoogstens 3000euro aan uitgeven.
Heeft er iemand dus leuke tips wat een mooie reis als huwelijksreis kan dienen?

Silvy
26-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2128


Selina

 Meld misbruik2-11-2013 13:05:12

Hotel Maxx Royal Belek Golf & Spa***** is een topper !




Alessia

 Meld misbruik2-11-2013 14:17:52

Dan is de Dominicaanse een echte aanrader, wij zijn er dit jaar geweest en het was echt een geweldige vakantie. Onze huwelijksreis ging naar Thailand, maar daar heb je veel meer cultuur en natuur = veel excursies.



mieke
30-11-2013
 Meld misbruik2-11-2013 14:52:57

hoi,

dominicaanse republiek, mexico, mauritius,.....
Neem eens een kijkje op sunjets, die geven echt wel prijs-kwaliteit , goeie tip is vergelijk welke hotels ze op pegase en vip reizen hebben, soms staan er enkele hotels ook in de lijst van sunjets , maar dan veeeeeeeeel goedkoper! ;-)



Martine
14-6-2014
 Meld misbruik2-11-2013 16:16:20

Wij houden het liever iets dichter bij huis en gaan hoogstwaarschijnlijk 14 dagen islandhopping doen in Griekenland.

Ons eerste gedacht was overigens 10 à 14 dagen rondtrekken in Jordanië, maar daar is 't momenteel niet echt veilig.

Wij zijn overigens echt wel "reizers" en willen echt wel het land zien waar we zitten, voor ons echt geen all-in hotel en 14 dagen zwembad of strand.
Uiteraard duiken we 's avonds wel es effe 't zwembad in ;).

Ook nog op ons verlanglijstje om te doen: Italië (met de wagen, zodat we zelf 't tempo kunnen bepalen) en Kroatië. En ooit willen we ook naar Noorwegen.

Eerst Europa doen en dan misschien ooit de rest, is ons motto.


Ik zie overigens dat je in juli trouwt, let dan bij bepaalde landen wel op dat het niet té heet is voor je huwelijksreis!



anke
24-5-2014
 Meld misbruik2-11-2013 19:16:29

Wij gaan 2 weken naar Rhodos, all inclusive bij Kalithea Horizon Royal hotel. 2386 euro kwijt.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik2-11-2013 23:18:52

Riu hotel op Kaapverdische eilanden via arke. Dr vroeg te boeken super bespaard.



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik3-11-2013 8:49:18

Anke u prijs staat me ferm aan ma wij zitte zowiezo int hoogseizoen! Denk dat we best Es' beginne met te weten waar we heen willen zodat we naar reisbureaus kunnen gaan.. Dominicaanse mss een aanrader voor ons. Dorien is de Kaapverdische eilanden niet een heel klein eilandje ?



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik3-11-2013 10:56:57

Kaapverdië bestaat uit verschillende eilanden vr de Afrikaanse kust. Elk eiland heeft andere eigenschappen: het ene is erg groen, het andere rotsachtig, enz. Dit land met zijn eilanden is nog volop in ontwikkeling waardoor het nog niet super toeristisch is. Wij hebben vr pure luxe gekozen in het hotel en de mogelijkheid om het eiland te verkennen per auto om de authentieke bevolking te leren kennen. Ik denk dat we vr een achttal dagen super all in bij een riu hotel zo'n 1800 betalen.



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 13:59:58

Wij gaan naar Bali, 2weken begin juli en heb in totaal 2500€ betaald voor vliegtickets en de 4 hotels op verschillende locatie. Ook hebben we een privé chauffeur gevonden daar voor onze excursies en dit is dan 40€ voor een hele dag verzekeringen enzo erin. Wat ik van tip en advies kan geven is dat je voor verre reizen niet in Belgisch reisbureau moet boeken. Doe het via Nederlandse reisbureaus, scheelt je al gauw 1000€. Het meeste profijt kan je uiteindelijk doen als je alles zelf regelt. Ik doe dit voor al mijn reizen zo en de prijsverschillen zijn gigantisch! Voor Bali kwamen we via Belgisch reisbureau aan 5000 tot 6000€, via Nederland 4000 en op mezelf 2500€. Met de verschillen in bedragen kan je al heeeeel veeeeel doen ;)



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik3-11-2013 15:49:37

Idd Tiffany !! Dat is gigantisch dat verschil! Maar je moet er ook maar wat van kennen om het zelf te regelen :D ik heb het allesinds nog nooit gedaan :D



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 16:08:27

silvy,dit is echt niet zo moeilijk als je denkt hoor. Voor vliegtuigtickeys moet je het eerst kijken.wat hier ook al prijsverlagend kan zijn is vertrekken vanuit Amsterdam.zeker annuleringsverzekering erbij nemen.als ze dit niet aanbieden vanwege promoties enxo,dan kan dit extern nog aangekocht worden via verzekeringsmakelaar of via internet vind je ook al wat opties.voor hotels boek ik altijd via Booking.com al praktisch altijd de goedkoopste geweest en je kiest zelf wa je wil qua budget,aantal sterren,...



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 18:38:12

Tiffany
en hoe doe je het dan voor vervoer van en naar hotel? Regel je dit ook vooraf?



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik3-11-2013 20:20:52

wij hebben het vooraf geregeld. Dit via onze persoonlijke chauffeur die met ons de excursies doet ;-)



sofie
13-9-2013
 Meld misbruik4-11-2013 7:19:18

Hey, wij hebben 11d Mexico gedaan (hotel gran bahia principe Alkumal) en kostte ons 2500euro.
Ik weet nu wel niet hoe het daar zit met orkaanseizoen wanneer jullie gaan
Maar was zeker een aanrader, zowel hotel als het land.
Mooi land en suuuuupervriendelijke bevolking.
groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums