Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamafroeping

23-12-2006 21:19:01
Hallo,

Nog een praktisch vraagje. Als jullie werken met een tafelthema, hoe gaat dit dan precies in zijn werk? Krijgen de gasten bij het binnenkomen dan een kaartje of dergelijke waarop hun "tafelnaam" staat? Worden dan enkel de tafelnamen afgeroepen in plaats van de namen van de aanwezigen? Weet eigenlijk niet precies hoe dit in zijn werk gaat.

Bedankt alvast voor de verduidelijking!

K
26-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 633

Thierry

Meld misbruik23-12-2006 21:59:58

---

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik24-12-2006 9:49:55

Hallo K,

Wanneer de mensen aankomen in de feestzaal krijgen ze een kaartje of iets anders waaraan ze hun tafel herkennen. Na het aperitief wordt dan tafel per tafel afgeroepen, door het kaartje weten de mensen aan welke tafel ze zitten.
Wijzelf gaan rond het thema snoep werken. Bij het binnenkomen krijgen de koppels een klein zakje met een paar snoepjes erin, dit komt dan ook terug op de tafels.

Leen
22-6-2007
 Meld misbruik24-12-2006 13:13:58

hallo,

Mijn neef is gisteren getrouwd en op het feest kregen we bij het binnenkomen een kaartje met de titel van een liedje op. Na de receptie moest je dan naar je tafel gaan als je liedje werd gespeeld. Bij mijn eigen huwelijk over een half jaar werken wij met staantafels en dan is het niet nodig om een tafelindeling vast te leggen. Het is juist de bedoeling dat iedereen vrij kan rondlopen.

Leen
22-06-07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...