Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenkje kindjes

23-12-2006 21:03:35
Hallo,

Wat voor geschenkjes geven jullie zoal aan de kindjes na de viering? Wij zijn niet zo handig om zelf iets in elkaar te knutselen.
Wou gewoon even kijken wat voor mogelijkheden er zoal zijn.

Bedankt alvast voor de tips!

K
26-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 375

Bianca
7-7-2007
 Meld misbruik24-12-2006 15:15:54

Hallo,

Na de viering voor de kinderen is het misschien leuk om bellenblaas te geven. Ik ben daar namelijk zelf ook over na aan het denken. Dit kunnen ze na de viering buiten blazen. Of ik geef de kinderen allemaal een ballon die ze na de viering los kunnen laten.
Succes!

jessy
22-9-2007
 Meld misbruik25-12-2006 9:18:08

wij hebben leuke potloden met slijper (dit komt aan een zakje met snoep)
en voor de kleinste heb ik zo een duwstok met een diertje aan

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik25-12-2006 23:03:57

Hey!

Wij hadden eerst ook het idee van een bellenblazertje te geven zodat ze kunnen blazen als wij uit de kerk komen, maar toen zei iemand ons dat die bellen vlekken maken op je trouwkleed en nu twijfel ik toch...!
Misschien houden we 't ook bij een klein speeltje en een snoepzakje!

Groetjes,
Veerle

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik27-12-2006 10:10:02

Ik heb bij Ava al een paar leuke dingen gezien (pluche beestjes, potloden,...) waar we dan een klein zakje snoep of smarties aan kunnen hangen. Zakjes verkopen ze ook apart, en ik zou het dan gewoon vasthangen met een inpaklintje. Ik ben ook niet echt creatief, maar dat zal nog net lukken denk ik :-)

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

Wendy
5.5.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...