Terug naar overzicht
Hallo,Na de viering voor de kinderen is het misschien leuk om bellenblaas te geven. Ik ben daar namelijk zelf ook over na aan het denken. Dit kunnen ze na de viering buiten blazen. Of ik geef de kinderen allemaal een ballon die ze na de viering los kunnen laten.Succes!
wij hebben leuke potloden met slijper (dit komt aan een zakje met snoep)en voor de kleinste heb ik zo een duwstok met een diertje aan
Hey!Wij hadden eerst ook het idee van een bellenblazertje te geven zodat ze kunnen blazen als wij uit de kerk komen, maar toen zei iemand ons dat die bellen vlekken maken op je trouwkleed en nu twijfel ik toch...!Misschien houden we 't ook bij een klein speeltje en een snoepzakje!Groetjes,Veerle
Ik heb bij Ava al een paar leuke dingen gezien (pluche beestjes, potloden,...) waar we dan een klein zakje snoep of smarties aan kunnen hangen. Zakjes verkopen ze ook apart, en ik zou het dan gewoon vasthangen met een inpaklintje. Ik ben ook niet echt creatief, maar dat zal nog net lukken denk ik :-)Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!Wendy5.5.07