Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!

  30-10-2013 14:34:11
Dag medebruidjes en gommen,

Sinds gisteren zijn mijn 4 kadomandjes voor mijn bruidsprinsesjes helemaal af!
Vrijdag is het familiebijeenkomst en ga ik de meisjes (4 nichtjes van 3 à 4jaar) officieel vragen. De mama's zeiden allemaal zeer enthousiast Ja! en 1tje was zo emotioneel dat ze huilde. (zoals ik bij het aanzoek )
Wat er heel speciaal aan is, er is nog een 5de mandje voor een iets groter nichtje van mij (8jaar) die wij gaan vragen als ringendraagster. Nina is zot van Thomas en mij, bovendien waren er bij haar traantjes van verdriet dat ze te groot is om bruidsmeisje te zijn. Maar, wij willen haar heel graag erbij betrekken!!

De inhoud van de mandjes:
- appelsapjes
- Koekjes
- Chocoladeletter (de eerste letter van hun voornaam)
- Een gum in de vorm van een ring
- Kleurpotloden en slijper in ons tafelschikkingsthema (ook al is dit nog geheim voor de genodigden, het is een kleine tip)
- Een prinsessenboekje om in te kleuren
- En een schilderij waarin wij vragen om bruidsmeisje te zijn. (ik vond geen gepaste kaartjes, en die schilderijtjes waren zalig!)
Voor Nina (ringendraagster) is er ook nog een vriendenboekje bij die wij al ingevuld hebben.

Ik heb alles in plastiek verpakt en afgewerkt met nepbloemen (arondskelken)

Hopelijk vinden de meisjes het ook zo leuk! Vrijdag weten we het é!

Groetjes Katrien

Katrien
19-1-2018
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1091


Jolien
23-8-2014
 Meld misbruik30-10-2013 17:46:42

Klinkt super leuk!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik30-10-2013 21:11:40

ooh hoe leuk!! Kijk er nu al naar uit om het vervolg verhaal te lezen hihi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...