Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ter eerste feestzaal roeselare

23-12-2006 10:59:10
hallo weet er iemand soms hoeveel de zaal kost van ter eerste in roeselare.wij zoeken nog een feestzaal en weet er ook iemand of er daar lange wachtlijsten zijn.

lindsy
22-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 432

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik23-12-2006 14:06:50

Lindsy,

Wij zijn daar in het voorjaar gaan informeren voor onze trouw. De zaal sprak ons heel erg aan en we hadden er ook al heel veel goeds over gehoord. Voor ons lag de zaal echter een beetje boven ons budget: voor een avondfeest met alles inbegrepen (receptie, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert en drankenforfait) kwamen wij voor de allegoedskoopste menu uit op 73€ per persoon, en dan hadden we echt van alles het goedkoopste genomen. Bovendien moet je nog bijbetalen voor bepaalde soorten tafels, voor het opdienen na een bepaald uur, enz.
Als deze bedragen binnen jullie budget liggen, is het natuurlijk wel een échte aanrader; 't is de mooiste zaal die we tijdens onze zoektocht gezien hebben!
Het was wel geen probleem om nog een datum te vinden: in juni van dit jaar waren er nog verschillende data voor het voorjaar en de zomer van 2007 beschikbaar.

groetjes,
Valerie
16/5/2007

valerie

Meld misbruik23-12-2006 14:24:00

wij houden ons feest in Ter Eeste en het is inderdaad niet van de goedkoopste. Het kader is echter uniek. Dus moet je inderdaad goed overwegen wat je wil en kan uitgeven. Wij zijn in april 2006 gaan kijken en toen had ik nog een 3-tal zaterdagen vrij tussen mei en oktober 2007.
Wanneer zouden jullie graag trouwen?

Valérie
26/5/2007

Mieke
15-6-2007
 Meld misbruik23-12-2006 17:54:28

Hallo,
Wij houden ook ons feest in Ter Eeste. We zijn er heel blij mee.
Lindsy, stuur eens e mailtje naar Ter Eeste, ze stuurt je dan de prijslijst door. Heel vriendelijke mevrouw!
Groetjes en succes!
Mieke

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik23-12-2006 20:48:54

Hey,
Wij hebben ook gekeken voor deze zaal maar hebben deze niet genomen. Omdat we in trouwen in juni en het lang mooi blijft buiten vinden we het jammer dat je vanuit de zaal geen enkel contact hebt met buiten. de zl heeft geen enkelo raam. Ik vind dit een zeer geschikte zaal voor trouwers in de winter.
Ook het feit dat er geen wagens kunnen oprijden op de parking (de receptie word buiten gehouden op de oprit) vonden we wat jammer.

Uiteindelijk zijn we voor salons -saint-germain gegaan.

http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...