Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

b&b op exotische bestemmingen?

  27-10-2013 20:47:38
Iemand ervaringen met B&B's op exotische bestemmingen? (Bali,Dominicaanse republiek, curacao,...)?
Het lijkt me fijn om een heel persoonlijke service te hebben op mijn huwelijksreis. De prijzen zitten meestal met de vlucht tussen 2000 en 3000 euro, kamer met ontbijt. Meestal zijn de prijzen van de restaurants ter plaatse niet echt duur?

Iemand?

Evy
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 986


Bea
6-7-2013
 Meld misbruik27-10-2013 21:06:29

Cuba is zeker een land om in casa particular te verblijven. Eten is er zeker niet duur.



kim
13-9-2014
 Meld misbruik28-10-2013 10:39:57

Curacao is Hotel Avila zeker een aanrader, heel goede keuken en heel kleinschalig. Is niet echt een B&B maar eerder charme hotel.
Bali heb je meer van die villa'tjes met heel veel privacy.
Dominicaanse zijn meer de grote clubhotels vind ik persoonlijke.
Gr Kim (reisagent die zelf gaat trouwen binnenkort :) )



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-10-2013 11:30:43

Ik zou inderdaad eerder op zoek gaan naar charmehotels en boutique hotels. Deze bieden een meer persoonlijke service aan!



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik28-10-2013 18:22:51

wij hebben net onze reis naar bali geboekt. We gaan van 29 tem 15 juli. Vliegtickets hebben we 1800€ betaald en dan nog eens 700€ voor onze hotels op 4 verschillende locatie. Wij hebben zelf ook wat kleinschaligere hotels genomen omdat het persoonlijker is en gezelliger.Ook hebben we een contactpersoon voor excursies en privé ervoer en voor een hele dagexcursie moet je rekenen op 40€. De enige tip die ik je zeker kan geven = boek alles zelf!!spaar je heel veel mee uit en qua verzekeringen even safe of reisbureau alleen moet jr zelf wel wat opzoekingswetk doen ;-) als je da nu niet ziet zitten,kijk dan via Nederlandse reisbureaus. Vaak al 1000€ minder of bij ons ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums