Nu Online
Momenteel zijn er 94 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekleding

  25-10-2013 16:15:21
Hoi meiden,

morgen gaan mijn mama, mijn zus en ikzelf op pad om voor hen de perfecte outfit te zoeken voor mijn huwelijk. Omdat ik zelf mijn droomjurk vond bij Yoniek en ze daar ook een collectie met suitekleding hebben, hebben we daar alvast morgen een afspraak. Maar nu vroeg ik me af waar jullie moeders/zussen suitekleding hebben gekocht? Dan heb ik alvast een back-up moest één van hen niets vinden naar hen zin....

Alvast bedankt!


Groetjes

Dorien

Dorien
22-2-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1065


krista
9-8-2013
 Meld misbruik25-10-2013 19:20:57

Hoi Dorien,
mijn kleed kwam ook van bij Youniek.
Mijn mama haar kleedje kwam van bij de Steps. Ze was echt wel mooi.
Mijn dochters hun (suite) kleedje kwam van Maastricht van bij Chrandels. Zij straalden ook en super interessant van prijs en een hele lieve uitbaatster...
Deze winkels zijn zeker een aanrader.



sandra
13-9-2013
 Meld misbruik26-10-2013 12:46:24

ga ook eens kijken in de P&C in Wijnegem, die hebben een hele cocktailafdeling.



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik28-10-2013 7:56:29

Hey dames,

ondertussen zijn we bij Yoniek geweest. Zowel mijn mama als de zus hebben een fantastische jurk gevonden. Ik ben er zelf ook helemaal blij mee, zeker omdat het allemaal vlot gegaan is! Alweer een check op de checklist en een pak van mijn hart.
Deze twee dierbare personen zullen op onze dag net zo erg schitteren als wij ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...