Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  25-10-2013 6:53:00
He bruidjes (gommen)

Gisteren avond zijn we naar een juweelontwerpster geweest.....en hadden er een super gevoel bij! Nu afwachten op een prijsofferte, voorontwerp....mijn vraag is of er iemand al enige ervaring mee heeft? of specifieker Elke Stuyck uit oevel?

Gr tacha

natacha
5-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1622


tinne
23-5-2014
 Meld misbruik25-10-2013 7:27:52

Wij hebben volgende week ook een afspraak voor onze ringen maar niet daar. Ik ben ook benieuwd want heb hier al positieve dingen over gelezen ,is te hopen dat we dan weer iets kunnen afvinken.



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik25-10-2013 8:57:09

tinne,
In begin was het eigenaardige ervaring omdat ze geen ringen laat zien wel via foto en verschillende structuren en diamanten :-) en allerlei tekeningen en natuurlijk goud of witgoud of zilver etc....en je past standaardmodellen om de juist maat te hebben :-) wat ze ook wist te zeggen dat alle ringen die ze maakt uniek zijn dus nooit tweemaal de zelfde voor ander cliënteel ..... dus een echte aanrader !!!
Nu geduld hebben



eva
9-8-2014
 Meld misbruik7-1-2014 15:34:37

Hoi Natacha,

Hoe was de nog verder met Elke?

Wij gaan er dit weekend naar toe...ben benieuwd!

Groetjes



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik8-1-2014 20:16:18

Super echt een aanrader zij is nu onze ringen aan het maken :-)

Succes en laat weten hoe u ervaring was he

gr natacha



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...