Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Dennenhof Bokrijk

  24-10-2013 20:20:37
Hello
2 weken geleden hadden wij een afspraak in de feestzaal Dennenhof Bokrijk.
Toen we daar buitenkwamen hadden we allebei een gevoel van "Wow"
Goede uitleg gekregen, zeer mooie locatie en vriendelijke mensen.
Voor ons feest zouden wij graag gebruik maken van Walking Dinner of Buffet vorm.
Dit is hier namelijk allebei mogelijk. Nu onze vraag is of er al mensen ervaring hebben met de walking dinner of eten in buffet vorm bij het Dennenhof?
En ook wat jullie algemene ervaringen zijn met het Dennenhof?
Groetjes
Cedric

Cedric
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1684


Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik24-10-2013 22:07:54

Hey Cedric,

Wij zijn er vorige maand nog geweest om een huwelijksjubileum te vieren, in zaal Orangerie.
Was een hele mooie zaal, met meer dan voldoende ruimte voor een gezelschap van ong. 80 personen en een werkelijke prachtig terras.
Wij kregen diner in buffetvorm: drie hapjes werden rondgebracht tijdens de receptie, daarna mocht iedereen aan tafel gaan en toen volgde het hoofdgerecht en daarna dessert. Eten was heeel lekker, met een superuitgebreid dessertenbuffet. Wij vonden het alleen een beetje weinig (misschien omdat we een voorgerecht misten, want je mocht zoveel je bordje hervullen als je wilde, dus we hebben zeker geen honger geleden).
De dansvloer was ook groot genoeg, konden zeker 30-40 mensen op (op een bepaald ogenblik stonden er zelfs zeker 60 mensen op de dansvloer - dat was wel een beetje krap :D).
Het personeel was ook supervriendelijk.

Wat wij minder vonden:
-de DJ draaide veeeeel te luid, maar dit beslissen jullie natuurlijk zelf op jullie trouwfeest.
-Hoewel de rode wijn lekker was, vond iedereen de witte wijn niet te drinken. Die was duidelijk van mindere kwaliteit, maar ook dat kan je vragen natuurlijk :D

Dus al bij al, een hele goede ervaring -en vooral leuke avond- gehad.

Nog veel succes met de voorbereidingen. Geniet ervan, want het vliegt allemaal gewoon voorbij (en ik spreek uit ervaring, al 16 maanden gelukkig getrouwd :D)

Groetjes,
Katrien



Michele

 Meld misbruik25-10-2013 15:00:23

Beste Cedric,

Als weddingplanner heb ik al enkele huwelijken gehad in De Orangerie.
Ik moet zeggen dat ik niets anders dan positieve reacties heb gekregen dus zeker een goede keuze gemaakt.

Groetjes
Weddingplanner Michele



Emanuelle
17-10-2014
 Meld misbruik3-2-2014 11:25:05

Hallo allemaal hebben jullie een idee in welke prijs categorie we dan zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info