Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal aankleden

  21-12-2006 19:24:07
Iemand ideetjes om een zaal in te kleden???? Wij trouwen in september en ons feest is in een parochiezaal

Liesbeth
22-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1088


Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik22-12-2006 10:45:08

De zaak waar wij onze ballonnetjes hadden besteld, bracht de ballonnen na de mis naar de feestzaal. Daar werden ze op de tafels geplaatst. Was wel gezellig hoor.
Foto's hiervan staan op www.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl

groetjes
Katrien
83 dagen getrouwd



Liesbeth
22-9-2007
 Meld misbruik22-12-2006 11:41:01

Katrien, blijkbaar ben je uit mijn geburen, kun je me zeggen vanwaar je ballonnen komen? Welke dj hadden jullie? Nog proficiat met je huwelijk! groetjes



Thierry

 Meld misbruik22-12-2006 20:16:20

---



natascha
28-7-2007
 Meld misbruik24-12-2006 12:47:22

Mijn schoonzus huwde in een sportzaaltje. Daar hebben we alle muren aangekleed met mais. Was echt wel gezellig, zo in het groen!
Op tafel stonden vaasjes met zelfgekweekte bloemen, was echt mooi gedaan. Op de hoge tafels stonden mandje met zonnebloemen erin en daaraan hingen afwisselend witte en rode balonnen.

Was echt gezellig!

Wijzelf opteren ook voor balonnen omdat ik zelf met kindjes werk en dat er een beetje bij past...

Natascha



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik26-12-2006 9:24:31

Hoi Liesbeth,

Onze ballonnetjes kwamen van Happy Days in Putte. Onze dj was Corona, maar niet echt aan te raden.

groetjes
Katrien



tamara
15-9-2007
 Meld misbruik26-12-2006 12:40:10

Hoi Liesbeth,

wij gaan in september trouwen en ik ga de zaal versieren met kerstverlichting. Je neemt gewoon witte lichtjes en daarvoor span je witte of goudkleurige organza. Geeft een romantisch effect en ziet er niet kerstachtg uit.
Nu de kerstperiode bijna op zijn einde is kan je goedkoop kerstverlichting kopen. Organza kan je heel goedkoop op de stoffenmerkt van maarstricht kopen, 1€ de meter. (elke vrijdag).

Op de tafeltjes kan je theelichtjes in windglaasjes zetten. Ik denk dat sfeerverlichting erg belangrijk is.

Groetjes, Mara



Liesbeth
22-9-2007
 Meld misbruik26-12-2006 22:09:52

wij hadden ook kerstlichtjes in ons gedachten, maar ik weet niet of het wel echt haalbaar is ivm de stekkers en verlengkabels?????

vasttapen of de grond lijkt me wel een goede oplossing?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...