Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 dagen,6 uren en 32 Minuten nog op de teller

  22-10-2013 17:31:50
het gaat ineens zo snel en wat een dukke week voor de boeg.
deze avond komen de ouders langs om alles nog eens te bespreken
Morgenavond naar mijn getuige daar alles nog eens bespreken
Donderdagavond naar mijn grootouders met de chauffeur die hen gaat halen zijn 92 en 87 jaar dus ja niet zo makkelijk meer.
Vrijdag avond alles naar de zaal brengen bedankjes gastenboek enveloppedoos tafelnamen.OP TIJD gaan slapen :-)
Zaterdag om 10.00 uur in de kerk decoratie gaan klaar zetten.
12.00 uur bij kapster samen met britt bruidsmeisje
13.30 uur bij de make up
14.30 aankomst suite
15.00 uur kleed aandoen
15.30 uur vertrekken naar kerk waar mijn knappe bruidegom mij aan het altaar zal opwachten terwijl ik met mijn papa de kerk binnen wandel op het liedje mooiste jurk :-)

Nog 4x slapen en mag eindelijk mijn kleed aandoen :-)
bruidjes van de 26 ste oktober ik zal aan jullie denken en we gaan dat goed doen het weer hier in limburg is in ieder geval voorlopig dik in orde 17° en droog laat ons hopen dat dit zo blijven zal.




joyce
26-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1216


Patrick

 Meld misbruik22-10-2013 17:43:10

alvast proficiat en een fijne dag gewenst !



Vanessa
18-7-2014
 Meld misbruik22-10-2013 21:43:41

spannend! Doe het goed en geniet er volledig van!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik23-10-2013 9:06:34

Intussen nog 3 keer slapen :)

Ik kijk ook al enorm uit naar zaterdag en heb intussen toch al wel wat zenuwen. Niet dat er nog veel moet gebeuren, gewoon constant er mee bezig in mijn hoofd. Vandaag gelukkig laatste dag werken. Donderdag huis kuisen, vrijdag manicure en spulletjes naar de zaal brengen en zaterdag is het zo ver!

Veel plezier!!



frida
6-2-2010
 Meld misbruik23-10-2013 15:05:33

Gewoon van elke sec. genieten....
We duimen voor droog weer!!!




Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik23-10-2013 22:15:28

Geniet er heel hard van en veel plezier !!!
Alvast al een dikke proficiat !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...