Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruid en Bruidegom magazine

  21-12-2006 13:34:46
Hallo

Tis een lange tijd geleden dat ik nog op het forum was, ben dan ook al 103 dagen getrouwd ondertusen. Onze foto's hebben we al en ook de film is af, maar wat ook een hele mooie afsluiter is, is dat we in Bruid en Bruidegommagazine staan onder 'dagboek van een bruid', op blz 96-97.

Vond dit wel leuk om te laten weten, het volledige verslag kan je vinden op mijn website users.poink.be/VickyLovesThierry , of je tikt gewoon dagboek van een bruid op google, dan kom je er ook.

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2062


Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik21-12-2006 15:28:57

Hey Vicky,

Ik had al af en toe naar uw website gekeken en uw dagboek gelezen. Zo uitgebreid!!!
Volgens mij was jij ook de Vicky waarvan velen vonden dat je goede ideeën had (maar dat was een beetje voor ik hier op 't forum kwam kijken).
Die reportage in de Bruid en Bruidegom had ik al gelezen en ik dacht direct: "Hé, dat is tof, die ken ik". Ik ken u wel niet echt maar 't is wel leuk om iemand te herkennen.

Je zag er trouwens schitterend uit! Als ik me niet vergis had je een Pronoviasjurk aan en was je make-up gedaan door Ilviso. Klopt dat?
Ik heb namelijk ook een Pronovias en heb geboekt bij Ilviso (maar heb m'n proefmake-up nog niet gehad). We trouwen ook met koetsen en was Scala voor ons niet zo ver geweest dan was dat wel onze zaal geworden denk ik.

Nog veel succes in jullie verdere (huwelijks)leven!!!

Groetjes, Sissi



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-12-2006 15:33:31

Dag Sissi

Zo'n leuke reactie! Mijn kleed was idd pronovias en men make up il viso, was er heel content van!

Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!

Groetjes

Vicky



Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik21-12-2006 22:37:51

Ik heb dinsag ook het tijdschrift gekocht en ik herkende je ook onmiddelijk. Hoe omt dat je in dat tijdschrift gekomen bent? Hebben zij jou gecontacteerd?

Je zag er in iedere geval heeeeel goed uit!!

http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl



Nick

 Meld misbruik15-7-2010 17:14:36




Hallo,
wij zijn vorig jaar tegen een leuke website aangelopen en wij hebben toen meegedaan om te kijken of we een gratis bruiloft konden winnen, helaas waren wij niet 1 van de gelukkigen, maar wij zaten wel bij de beste 100 en toen hebben we een hartstikke leuk feest gehad met al die stellen, op www.gratistrouwen.nl kun je ook allerlei nuttige tips vinden. ik vond het erg fijn aangezien je er toch veel bij komt kijken, wie weet winnen jullie wel een compleet verzorgde bruiloft die je zelf kunt samenstellen :), wij zijn nog steeds gelukkig getrouwd:)

groetjes Nick en Jacqueline



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...