Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelnamen en versiering erbij

  17-10-2013 12:43:42
Hallo,

Ik ben in Londen ten huwelijk gevraagd, vandaar dat we waarschijnlijk onze tafelnamen gaan nemen met verschillende monumenten of gebouwen ed. van Londen.

Graag had ik ook op de tafel hier nog een verwijzing van gehad. Maar heb niet veel inspiratie. Ik kan inderdaad bv. proberen foto's te nemen en in kaders op tafel te zetten, maar zou graag iets creatievers hebben.

Heeft er iemand een ideetje? Wil gerust zelf dingen knutselen, maar heb zelf geen ideeën.

Groetjes,
Anke

anke
24-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1520


Jente
26-10-2013
 Meld misbruik17-10-2013 12:58:37

Misschien kan je je tafelnamen op/in zo'n Londense telefooncel zetten? Volgens mij heb ik laatst van die telefooncelletjes gezien in de action.



Saar
7-9-2013
 Meld misbruik17-10-2013 18:11:21

Ons thema was ook London en wij hebben geopteerd voor metrostations als tafelnamen. Hun plaatskaartje was een metroticket waarop hun 'halte' stond.

We wilden ook eerst werken met monumenten, en dan evt. een miniatuur op de desbetreffende tafel zetten, maar dat was niet haalbaar.

Veel succes!



wouter

 Meld misbruik18-10-2013 9:39:46

misschien namen van straten en pleinen? namen van prestigieuze hotels/winkelketens



Nele
13-9-2014
 Meld misbruik18-10-2013 17:28:05

Aan de ingang van de zaal een plattegrond van Londen zetten, met de verschillende plaatsen die je hebt gekozen op aangeduid en al een foto ter herkenning.

Je kan de tafels laten afroepen door iemand van de zaal zoals het in de metro zou worden gezegd, bijvoorbeeld 'next stop, Buckingham Palace' en dan de namen van de personen die aan die tafel zitten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...