Terug naar overzicht
Wij trouwen ook om 10u30 dat duurt ongeveer 45 minuten, maar we rekenen een uur. Dus daar terug vertrekken rond 11u30 dan onderweg even stoppen voor familie foto's. Tegen 12u30 lunch en dan rond 14u vertrekken voor onze foto's. Dan rond 17u aan de feestzaal, nog een paar foto's nemen + receptie en dan rond 18u aan tafel. We willen niet te laat eten omdat we nog vrienden en familie na het eten gaan vragen, en wil ze dan toch tegen 20u30 laten aansluiten
Hey charlyn, Mij is gezegd om drie uur uit te tellen voor foto 's . Je kan altijd , wanneer je die lunch voorziet iets vroeger vertrekken. Wij verzien helemaal niets voor onze familie tussen wettelijke gedeelte en receptie. Wij touwen ook om 10u30 en om 16u begint receptie. Hopelijk zijn we dan om 15u30 aan de zaal. Volgens mij hebben we van 11u , ten laatste 11u30 tijd voor foto s en terwijl ook iets snel te eten met mijn vriend. Onze ouders en broers en zussen moeten hun plan trekken. Klinkt groffer dan dat ik bedoel hoor. Ik denk dat die gewoon naar huis gaan , efkes rust voor de drukke avond.
Amai lieve, 8 minuten? Das nog triestiger dan hier. Toen ik vroeg hoe lang het duurde zeiden ze reken maar een kwartier. Ook gene vette he. Maar goed, met de felicitaties erbij zit je toch ook weer gauw tussen een half uur en uur denk ik.
Iemand een idee hoelang het in Mortsel duurt? Vind wel spijtig dat je het hier pas 6 maanden op voorhand kan vastleggen.....