Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

keuze van kostuum en prijzen?

  13-10-2013 15:05:17
Ik heb ondertussen mijn kleed al maar zou graag ook het kostuum voor mijn aanstaande al willen door doen .
Vorige week zijn we naar de huwelijksbeurs in Antwerpen geweest en hebben daar een boekje ontvangen van het bruidsparadijs. (een zwart boekje met daarop in het groot "Ja ik wil ...)
Daarin heb ik twee mooie kostuums gezien,het ene klassiek (bruine kleur) op pagina 24,helemaal onderaan in een kadertje.
Het andere kostuum eerder een nochalanter staat op pagina 33 links onderaan in een kadertje (blauw-grijs).
mijn voorkeur gaat naar het blauw-grijze,maar graag had ik hier graag jullie mening.
Ik denk dat het bruine te stijf voor hem gaat zijn.
Hopelijk hebben jullie zo'n boekje om een keertje te kijken want ik krijg hier geen foto's gepost :(.
Heeft er ook iemand een idee over prijzen bij het bruidsparadijs?

grtjs

tinne
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1374


tinne
23-5-2014
 Meld misbruik13-10-2013 15:11:48

Aja,vergeten te zeggen.

Het bruine kostuum is van het merk Wilvorst
en het blauw-grijze van cossmo.

grtjs



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik13-10-2013 15:51:12

ik heb dat boekje ook gekregen toen ik daar jurken ben gaan passen. ik weet het hier niet meer direct liggen. Als je nog even kan wachten wil ik die prijzen wel eens na vragen voor jou. 26 oktober heb ik er een opnieuw een afspraak om een 2de keer te gaan passen. Ik kan je al wel zeggen dat mijn eerste afspraak daar enorm goed is me gevallen.



tinne
23-5-2014
 Meld misbruik13-10-2013 16:53:12

hey cecile,blijkbaar is het volgend weekend opendeur.
Heb met men schoonmoeder afgesproken om is een kijkje te gaan nemen en dan kunnen we ook al is informeren .
Mijn aanstaande staat volgend weekend met weekenddienst en zal dus niet mee kunnen .
Maar dan gaat het waarschijnlijk toch te druk zijn naar ons goesting maar dan kunnen we desnoods ook een afspraak maken.
In ieder geval heel hard bedankt om u te willen informeren en moest je dat boekje nog vinden hoor ik nog altijd graag u mening .

grtjs



anke
24-5-2014
 Meld misbruik13-10-2013 18:27:44

Ik ben persoonlijk totaal geen fan van het bruidsparadijs.
Ik weet niet hoe het zit met kostuum, maar op de andere dingen zijn ze wel een pak duurder zoals bedankjes ed. en ik vond ze toen ook totaaaal niet vriendelijk.
En nog al veel mensen gehoord anti-bruidsparadijs.



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik14-10-2013 13:25:41

ik ook ANTI bruidsparadijs!!



tinne
23-5-2014
 Meld misbruik14-10-2013 13:38:03

oei dat klinkt niet zo goed.
heb ondertussen richtprijzen van de kostuums en het gene dat wij het liefste zien schommelt tussen de 900 en 1200 euro en dat vind ik er echt wel over.
Ook al betaald mijn schoonmoeder de kleren,dan wil ik het nog niet dat ze er zoveel voor betaald.
heb al gedacht om met een foto naar youniek te gaan,heb al gehoord dat zij ook kostuums maken zoals je het wil.
iemand daar al ervaring mee en mss richtprijzen?

grtjs



cecile
16-8-2014
 Meld misbruik14-10-2013 18:55:04

Mijn afspraak bij het bruidsparadijs is nochtans super goed mee gevallen. Ik denk dat je over alle winkels wel goede en slechte commentaren kan vinden



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik18-10-2013 16:28:56

wat wij voor mijn verloofde gedaan hebben is in een gewone winkel zijn pak gekocht

het kostuum van mijn verloofde is van guess by marciano en koste 599 euro met alle aanpassingen op zijn maat aan (broekspijpen smaller en inkorten ect) zijn fushia hemd wat niet makkelijk te vinden was is er eentje van hugo boss wat we in de solden gevonden hebben en toen nog 70 euro betaald hebben, van de hemdjes hebben we er wel 2 gekocht omdat de aanstaande snel zweet en da fushia toont dat heel erg hard.

in combinatie is het een heel vlot en jong kostuum wat hij achteraf gerust nog kan afdragen.

een degelijke mannen kledingzaak kan je dus ook al goed helpen als je een jong kostuum wilt



inneke
21-6-2014
 Meld misbruik18-10-2013 19:12:28

Shari, ik denk ook eerder om het zo te doen...



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik22-10-2013 17:39:50

Inneke, voor ons was dit de meest logische oplossing, de standaard trouwkostuums vinden we niet echt wauw zeker niet voor hun prijs en nu hebben we iets waar ik mijn toekomstige prachtig in vind



Giovanni

 Meld misbruik6-11-2013 11:51:00

Neem gerust een kijkje bij ons. Onze prijzen liggen vast voor een 2-delig kostuum aan 780€ (volledig maatwerk). We hebben de mooiste stoffen die op de markt beschikbaar zijn (tot 150s).



tinne
23-5-2014
 Meld misbruik6-11-2013 13:22:13

we hebben zondag ééntje gekocht.
hemd,broek,vest,das en schoenen voor maar 463 euro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info