Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Super mooie dag 7/09/2013

  12-10-2013 11:20:35
Hey Bruidjes en bruidegommen

7 september was het eindelijk zo ver onze grote dag!

Het was een hele drukke week nog enkele dingen in orde gemaakt en omdat we schippers zijn en het een traditie is in de scheepvaart zijn een heleboel familie en vrienden met hun schepen bij ons komen liggen om hun schepen te versieren met vlaggen.
Het was echt een super mooi zicht we lagen met zo"n 12 schepen aan de haven vlakbij de Weba in Gent. De woendsdag voor de trouw was er een bbq voor familie en vrienden die er bij lagen met hun schepen dat was ook super gezellig.



Ik had de maandag nog enkele telefoontjes gedaan om te horen of alles in orde was met de auto's enzo en 's avonds heb ik mij voor genomen dat alles maar moest goed komen dat een jaar en half plannen meer dan genoeg was geweest.

De avond van 6 september is men kapster Wendy Debock naar boord gekomen om men haar te wassen en te bruchen zodat het 's morgens makkelijker ging zijn om er in werken. Men vriend(toen nog ) is dan nog effe langs geweest want ik slaapte bij men ouders.

Om 7u ben ik wakker geworden ik hoorde de shminkster binnenkomen dus ik dacht ik zal ook maar opstaan. Eerst is mijn meter geschminkt terwijl ik mij douchte. Ik hoorde de kapster ook binnen komen.

Dan zijn ze aan mijn haar begonnen men papa liep al rond in zijn kostuum ik denk dat die ochtend me altijd zal bij blijven (eigenlijk héél de dag) de fotograag en de cameraman kwamen nadien ook binnen. Rond 8u was men haar en make up klaar en iets later heb ik dan men kleed aangetrokken met behulp van men mama. Men kapster en shminksters vonden het al heel mooi.

Nadien ben ik boven in de stuurhut gaan staan want rond 8u30 kwam men vriend me halen. Ik zag al héél veel volk klaar staan maar zij konden mij niet zien.
Dan zag ik eindelijk men vriend aankomen hij had het kostuum aan waar ik op had gehoopt dus ik was héél blij!!

Iets later klopte hij dan op de deur. De zenuwe gierde werkelijk door mijn lijf.



Ik maakte me effe zorgen want ik zag op de kaai 3VW busjes staan en we hadden er zijn maar tijdens dat we iets aan het drinken waren op de roef en op de kaai kwamen gelukkig de andere busjes toe.

Daarna zijn we naar het stadhuis gegaan en normaal hadden we daar een afspraak om 10u50 maar omdat er 1 koppeltje te laat was gekomen hebben we daar nog effe moeten wachten er stonden nog zo"n 2 koppels te wachten buiten. Gelukkig viel het nog mee.
Na het stadhuis zijn we daar recht tegenover in het NH hotel de receptie voor de suite gaan doen. Wij zelf hebben daar niet lang rond gelopen want door de vertraging hadden we maar een half uurtje voor de fotoshoot wat jammer genoeg wat kort is maar we hebben wel mooie foto's. Onze fotograaf van dienst: Nico van Foto wilga super vriendelijke man trouwens!

Na de fotoshoot zijn we terug naar het NH hotel gekeerd hebben we nog snel iets gegeten en gedronken en zijn dan vertrokken naar de feestzaal de roskam in Merelbeke vertrokken.
Daar was onze viering via Rent a priest was een beetje een tegenvaller maar ja dat was het enige min puntje.
We hadden ook een gospel koor dat vond ik echt fantastisch.
Na de viering is dan nog een groot deel van de gasten toegekomen.
Onze feest heeft geduurd tot 6u 's morgens en dan waren men man en ik echt dood op. Onze Dj studio happy music heeft ons feest echt helemaal af gemaakt de dansvloer heeft de hele avond vol gestaan.
Wij zijn super tevreden van

De roskam en onze gasten ook. Het eten was héél lekker en er iets was zegden we het en het werd direct in orde gebracht ze was ik één persoon aan tafel vergeten zetten en dat werd onmiddelijk opgelost. Ook kwamen er 2 personen toe die eigenlijk pas op het avondfeest mochten komen en dat werd ook direct in orde gebracht. Dikke pluim voor Thierry en zijn team hiervoor. Voor mij is de roskam echt een aanrader voor elk feest.
foto van ik men man en ons zoontje die was jammer genoeg niet zo zot van mij op de trouw en heeft mij amper aangekeken die dag.


De Dj Studio happy Music die prijs ik in de hemel we hebben sowieso een familie die heel graag danst maar dat de dansvloer de hele avond vol ging staan dat had ik nooit gedacht. Als we nog eens een feestje geven is het zeker weer met Studio happy music.

Ik ben zo blij dat alles goed verlopen is die dag 's ochtens heeft het wat gedruppeld dus ik dacht oh nee ik heb echt een hekel aan regen. Maar het klaarde helemaal op. de hele dag een aangename temperatuur 's avonds rond 22u is het beginne regenen maar dat vonden we niet erg.

Ik zal deze dag nooit vergeten!!

Femke
7-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1648


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik12-10-2013 16:35:25

Amai super tof!! Zeker die foto van die schepen :D leuk als alles zo mooi versierd was!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik12-10-2013 19:48:03

Amai, dat is wel iets speciaal he... Zoveel vrienden die er waren voor jullie.
Een hele aparte dag.
Geniet nog maar een beetje na, super...
Jullie zagen er stralend uit.
Geniet ook van jullie getrouwde leven.



Silke
24-5-2014
 Meld misbruik12-10-2013 21:20:32

Haha, supertof, we hebben jullie schepen zien liggen aan de Weba! Wij dachten dat het voor een open havendag ofzo was hihi. Echt een leuk zicht!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-10-2013 14:01:27

mooie jurk!!
proficiat en nog lang nagenieten!

groetjes
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info