Terug naar overzicht
Hoi, mijn getuige voor de wet is mijn beste vriendin... haar heb ik bijna direct verteld dat we zouden trouwen en ik heb meteen gevraagd of ze mijn getuige wou zijn... mijn broer is getuige voor de wet... hem heb ik het ook zo eens tussendoor gevraagd:-)... ja, dat is een beetje mijn stijl, niet te officieel allemaal:-)... hem heb ik het ongeveer 10 maand op voorhand gevraagd. Ik denk dat in de boekjes staat zo'n 6 maand op voorhand. Wat het kadootje betreft, weet ik het ook nog helemaal niet... maar ja, tijd brengt raad denk ik dan. hopelijk ben je hier iets mee. Groetjes
Hey,Ik heb mijn getuige ook in een spontane opwelling gevraagd (heb er maanden over nagedacht wie ik zou vragen); zelfs per mail, want mijn getuige woont in Duitsland. Ik had er wel een grappig mailtje van gemaakt en duidelijk omschreven waarom ik juist hem als getuige vraag.Veel succes!Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
HoiOok ik heb het spontaan gevraagd aangezien ik maar 1 broer heb (en geen zussen...) was mijn keuze eigenlijk voor de handliggend. Mijn vriend heeft het zelf gevraagd aan zijn zusje als ze eens alleen waren.Qua cadeautjes, ik heb zojuist in Dreamland een grote bruisbal zien liggen met Thank You op... Misschien is dat wel iets voor een vrouwelijke getuige die graag languit in een warm bad ligt, met nog iets anders bij.Zelf weten we het nog niet goed wat we gaan geven!GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo Kathleen,Ik heb mijn beste vriendin gevraagd om mijn getuige te zijn toen we samen iets zijn gaan eten. Dat was enkele dagen nadat Billy mij ten huwelijk heeft gevraagd. Billy heeft ook zijn beste vriend gevraagd wanneer hij met zijn vrouw bij ons iets zijn komen drinken, toen wisten ze nog niet van onze trouwplannen.Wij gaan hen een leuk geschenkje geven op de dag van ons huwelijk. In de feestzaal gaan we de ouders bedanken en dan ook onze getuiges.
halloIk heb ook één van mijn beste vriendinnen gevraagd. Heb dit op haar verjaardag gedaan, in haar verjaardagskaartje. Ze was dolblij en haar reactie was heel emotioneel dus wist ik dat 't wel goed zat. we geven onze getuigen een bedankje op de dag van van ons huwlijk, wat weten we nog niet. Alvast veel succes.L07/07/07
Ben met mijn beste vriendin tegen wie ik zowat alles kan vertellen iets gaan drinken. Gepraat over de trouw . Gezegd dat ik een lijst aan t opstellen was maar dat zij er nog niet tussen stond. Die reactie is schitterend! Vooral als je daarna vertelt dat ze meer is dan een gast.Die wist niet waar ze stond.