Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

e & r modeshow hasselt

19-12-2006 22:49:53
hallo medebruidjes,

Een vraagje... is er iemand naar de E & R modeshow geweest op 3 november 2006 in het CC hasselt??? Ik was spijtig genoeg mijn fototoestel vergeten. Een van de modellen had mijn droomkapsel en ik zou hiervan toch een foto willen.
Wie kan er mij helpen...

Alvast bedankt

L
07/07/07

Elke
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 564

caroline
15-9-2007
 Meld misbruik24-12-2006 14:18:01

Hallo!

Ik zit met hetzelfde probleem!
Ook ik heb die avond mijn droomkapsel gezien!
ik heb mij hart verloren aan het kapsel waar het haar in delen naar achter gedraaid was.en van achter kwam alles samen op één stijle staart naar beneden. We hebben het toch niet op hetzelfde kapsel?
Ik heb zonet naar emythro gemaild met de vraag of ze mij hierbij kunnen helpen. Indien het over hetzelfde kapsel gaat en ik meer nieuws heb, of een foto kan bemachtigen, breng ik je zeker op de hoogte! Indien jij aan foto's geraakt, laat je me dan aub ook iets weten?
veel succes en hopelijk vinden we een foto van ons droomkapsel!

mijn mailadres:
caroline.eeman@telenet.be

groetjes
Caroline

caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-12-2006 17:31:05

bedankt voor je berichtje!!
we hebben het inderdaad op hetzelfde kapsel! Ik heb gemaild naar E&R met de vraag of zij foto's van die avond hebben en /of ze de naam van de kapper/kapsters konden doorsturen. Maar nog geen bericht gehad! Ik hou je zeker op de hoogte! wij trouwen 30/06/07
nog veel succes!
van welke regio ben je?
groetjes
Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...