Terug naar overzicht
Hallo!Ik zit met hetzelfde probleem!Ook ik heb die avond mijn droomkapsel gezien! ik heb mij hart verloren aan het kapsel waar het haar in delen naar achter gedraaid was.en van achter kwam alles samen op één stijle staart naar beneden. We hebben het toch niet op hetzelfde kapsel? Ik heb zonet naar emythro gemaild met de vraag of ze mij hierbij kunnen helpen. Indien het over hetzelfde kapsel gaat en ik meer nieuws heb, of een foto kan bemachtigen, breng ik je zeker op de hoogte! Indien jij aan foto's geraakt, laat je me dan aub ook iets weten?veel succes en hopelijk vinden we een foto van ons droomkapsel!mijn mailadres:caroline.eeman@telenet.begroetjesCaroline
bedankt voor je berichtje!!we hebben het inderdaad op hetzelfde kapsel! Ik heb gemaild naar E&R met de vraag of zij foto's van die avond hebben en /of ze de naam van de kapper/kapsters konden doorsturen. Maar nog geen bericht gehad! Ik hou je zeker op de hoogte! wij trouwen 30/06/07nog veel succes!van welke regio ben je?groetjesCaroline