Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze dag (makeup, feestzaal, DJ, ideetjes,...)

  10-10-2013 12:05:37
Onze dag is al voorbij, maar het was zo'n perfect sprookjeshuwelijk.
De zon scheen, iedereen was op tijd, mijn trouwjurk zat als gegoten, mijn haar en make up waren nog beter gedaan dan ik gehoopt had,... Mijn haar en make up waren heel naturel gedaan en de dame die dit deed ging zeer professioneel te werk (Chabelle).

Er waren natuurlijk ook wel wat dingetjes die verkeerd liepen, maar die loste we dan snel op. Zoals het bruidsboeket die een veel te lange stengel had, snel maar stuk afgeknipt dan. En de muziek in de kerk die ze grandioos verkeerd afspeelde, hier was echter niets aan te veranderen :-). Maar buiten deze paar dingetjes was het echt genieten.

Als verrassing voor ons heeft een uiltje onze ringen gebracht tijdens de kerkdienst, dit was wel zeer speciaal...

Wat de dag helemaal goed maakte was de receptie en avondfeest, dit ging door in het Strijboshof te Kalmthout. Genoeg hapjes, lekker eten, de service, de versiering, enz. alles was gewoon perfect. Zelfs nog beter dan we verwacht hadden.

En dan hebben we nog niets gezegd over de dj. Wij hebben gewerkt met Studio Happy Music en deze firma raad ik echt aan! Wij zijn nogal feestbeesten en dat is nog zacht uitgedrukt :-). Dus wij waren best zenuwachtig over de DJ, maar het dak ging er echt af. Al ons contact is via mail gegaan en op de avond zelf, maar alles verliep super. De ambiance zat er vanaf het begin in, de nonkels, tantes, vrienden, ouders,... De dansvloer heeft heel de avond vol gestaan.

Naast dit allemaal hebben we gewerkt met:
- Een cavabar aan de kerk.
- Ballonen opgelaten aan de kerk.
- De praatpaal op onze receptie en avondfeest.
- Een verkleedstand bij het binnenkomen.
- Gastenkaartjes met vragen op elke tafel.
- Onze tafelnamen hebben we gebaseerd op onze ontmoeting en ons leven.
Dit hebben we dan in een sprookje gegoten en op elke tafel geplaatst.
- Onze binnenkomst tijdens het feest hebben we verkleed gedaan. Mijn man is
binnengekomen op het refrein "een vrijgezel die gaat pas slapen", dit met een
hoed, grote zonnebril, opblaasbare gitaar. Ik floot naar hem, deed het teken
naar zijn trouwring en deed een gevangenis kogel aan zijn been. Het dak ging
er hier echt al af :-). Toen dit allemaal achter de rug was, deden we samen het
dansje van sugarhill gang apache (jump on it).

Ik wil echt iedereen bedanken die mee heeft geholpen aan deze perfecte dag, het was ZALIG!!!

Groetjes
Mevrouw Sara Schrijvers-Hermans :-)

sara
5-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2007


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik10-10-2013 15:01:24

Goe bezig Sara ;-) Leuk om je verslag hier tegen te komen :-p Geniet nu maar van het getrouwde leven, volgend jaar is het mijnen toer :-) x



Nele
13-9-2014
 Meld misbruik10-10-2013 15:31:46

Proficiat! Fijn dat het zo'n perfecte dag was. Ik heb nog al positieve dingen gehoord over Chabelle, ga ik zeker onthouden.



tania
31-5-2014
 Meld misbruik10-10-2013 20:13:24

Oh wat een leuke dag lijkt me!!! Wij gaan ook trouwen in het strijboshof wat hebben jullie allemaal genomen welke formule en zijn er dingen die je ons kan aan en af raden ? Groetjes tania



Steph

 Meld misbruik10-10-2013 20:17:11

Sara, proficiat met jullie huwelijk.

Je vermeldt dat jullie "Gastenkaartjes met vragen op elke tafel" hadden. Wat bedoel je daarmee? Was dat voor het gastenboek? Of al een bedankkaartje?



Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik10-10-2013 21:23:23

proficiat!

leuk om te horen dat je een zalige dag gehad hebt.
mag ik vragen hoe de DJ heette, ze werken daar met verschillende Dj's.
Groetjes



sara
5-10-2013
 Meld misbruik15-10-2013 20:37:54

@ Katrien: bij ons was het dj Bram.

@ Steph: wij hadden gewoon zelf kaartjes laten drukken op de voorzijde gastenkaartje, en op de achterzijde een vraag. Zo hadden we 10 verschillende vragen. Bij de praatpaal hadden we een koffer gezet waar ze de kaartjes in konden leggen. Deze kaartjes gaan we laten bundelen zodat we een boekje hebben.

@ Tania: Wij hadden de All in formule, voorgerecht aan tafel, hoofdgerecht buffet en ijstaart als dessert. Om 00.30u zijn ze nog rond geweest met de frietjes. Dranken bij inbegrepen. Wij zijn heel content van deze formule, omdat er veel grote drinkers waren :-). Bij de receptie hadden we hapjes formule 1, dit was ook zeer goed! Vrienden van ons hebben daar hapjes buffet genomen en dit vond ik persoonlijk duur voor de hapjes die je kreeg.

@Nele: zeker een aanrader

@ Kim: Hoe je leven in korte tijd kan veranderen :-D En idd nu jullie toer, SPANNEND ;-)

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info