Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskledij dochtertje

  10-10-2013 10:06:02
Bruidjes

Onze zoon (volgend jaar 7 jaar) wil absoluut een kostuum met das dragen op ons huwelijk, dit zullen we samen met de kostuums van men aanstaande, de vaders en getuige kopen.

Waar zouden we voor onze dochter bruidskledij kunnen kopen (oost vlaanderen), iets wat ze achteraf ook nog kan dragen. een stijlvol, niet te bombastisch jurkje.

Anderzijds had ik in gedachten om haar jurk op maat te laten maken, indentiek als het mijne, maar korter en in een ander kleur vb
Wat denken jullie van dat idee?

Kunnen jullie me vertellen naar welke winkels jullie voor de bruidskindjes zijn geweest?

x

Lentl
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 826


tinne
23-5-2014
 Meld misbruik10-10-2013 10:16:19

ik zit hier met hezelde probleem.
ik wacht nog eventjes want in december,januari komt de communiecollectie uit en dan kan je toch iets vinden dat ze achteraf ook nog kunnen dragen.



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik10-10-2013 12:40:29

Wij hebben voor ons zoontje(4jaar) een kostuum gekocht met das. Alleen schoentjes moeten we nog kopen.
Voor de meisjes (9maanden en 2.5jaar) hebben we enkel een bolero-jasje gekocht, indentiek als het mijne. Daaronder gaan we in januari kijken voor een communikleedje dat ze kunnen dragen. Dat kan dan nadien nog heel de zomer afgedragen worden.
Wij kopen het aan bij Little Princess in Antwerpen.
Niet goedkoop, maar SUPEEEEERRRRRRR schattig allemaal !

Groetjes,



kelly
2-5-2014
 Meld misbruik10-10-2013 14:10:39

Ik had ook in gedachten om eens tss de communie collectie te gaan kijken voor de 2 meisjes Ofwel maakt schoonmoeder zelf iets



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik10-10-2013 15:02:45

Bij Bruidsparadijs hebben ze ook een kinderafdeling!



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik10-10-2013 18:21:20

Suits you well heeft een hele mooie kindercollectie, maar dat ligt wel niet in de buurt. Online bestellen is natuurlijk ook een mogelijkheid.



Shari
30-4-2014
 Meld misbruik11-10-2013 15:07:52

ik maak voor mijn meisjes de jurkjes zelf ze zijn niet het zelfde als mijn trouwjurk maar wel heel erg duidelijk op geinspireert voor de 4 ben ik iets minder dan 100 euro aan materiaal kwijt en in mijn hoofd lijkt het super schattig allesinds :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...