Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaring feestzaal en catering

  9-10-2013 22:06:11
Hallo
Voor ons trouwfeest zijn wij nog op zoek naar een feestzaal in Limburg.
Heeft er iemand van jullie ervaring met Feestzaal Rubenshof in Alken en Taste Catering van Heusden Zolder?
Alle info is welkom
Wijzelf hebben al contact gehad met deze mensen en ze vielen eigenlijk beide wel in de smaak.
Misschien graken we er via jullie ervaringen sneller uit
Groetjes
Cedric

Cedric
20-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1334


Alessia

 Meld misbruik9-10-2013 22:47:28

Hallo, Wij zijn vorig jaar getrouwd en kozen voor het Rubenshof. Nog steeds zijn we heel erg blij dat we hier onze feest hebben gehouden. De samenwerking vooraf verliep heel vlot en de mogelijkheden spraken ons zeker aan alsook de prijs en de prachtige tuin. Aangezien wij schitterend weer hadden konden we gebruik maken van de tuin, de mensen genoten er echt van en de kinderen konden zich goed laten gaan aan het speeltuintje. Er wordt voldoende bijgeschonken en het personeel is heel vriendelijk. Onze de riep iedereen per tafel naar binnen en ook dit is zeer vlot verlopen zodat iedereen snel zijn plaatsje had. Het eten is werkelijk heerlijk! We hebben heel erg veel complimenten gekregen van onze gasten. Wij hadden een koud en warm buffet met als afsluiter het Rubenspallet (aanrader!). Het buffet wordt heel mooi versierd en ook de bediening ging snel vooruit. Wat ik absoluut een pluspunt vond was dat de wijnen bij het buffet lagen. Je kon dus zelf je glas meenemen. Ook belangrijk, de toiletten :). Mooi en proper + een toilet voor invaliden. Het grote raam aan de feestzaal geeft een heel mooi effect (zeker met de kleine spotjes). Volgens ons dus zeker een aanrader. Wij hadden het ongeluk dat heel wat mensen de week van de trouw afbelden of de dag zelf niet kwamen opdagen. Zo vriendelijk dat ze zijn hebben ze daar (financieel) rekening mee gehouden. Top! Groetjes, Alessia.



Alessia

 Meld misbruik9-10-2013 22:49:05

Oh zie nu pas dat ik dus ook op je vorige topic heb gereageerd. Duidelijk een tevreden 'klant' :D



Cedric
20-9-2014
 Meld misbruik9-10-2013 23:05:05

Hey Alessia Bedankt voor je uitgebreide reactie. :) Wij zijn een aantal jaar geleden ook naar een feest geweest in het Rubenshof. Maar naar het schijnt is dit nu volledig verandert. In de positieve zin (verbouwingen) En nu met jou ervaring erbij valt het zeker in de smaak. We hebben ondertussen ook al een offerte aangevraagd en ik moet eerlijk zeggen het valt allemaal zeer goed mee. Het blijft zeker op ons lijstje staan :) Alvast bedankt voor de aangename reactie en we zullen u op de hoogte houden als we voor deze zaal gekozen hebben :) Groetjes Cedric



Patrick

 Meld misbruik10-10-2013 8:58:36

Ik kan alleen maar de reactie van Alessia beamen, zeker één van de toplocaties in de directe buurt.
De puntjes die aangehaald worden zijn heel juist, ook heel vriendelijk onthaal en alles tip top in orde, als je verliefd bent op de zaal en de tuin, zeker doen dan, echt geen opmerkingen.
Was het maar overal zo, het personeel is heel belangrijk naar de gasten toe, het laat soms de wensen over, als je iets graag doet moet er veel enthousiasme zijn vind ik.
Wij komen in zeer veel zalen, die staat toch in onze top...qua netheid, vriendelijkheid, onthaal en noem maar op.
Als het goed is mag het ook gezegd worden, dat is daarom geen reclame, als het eens iets minder is in een zaal dan deel ik eveneens mijn mening hoor. Jammer genoeg blijven minder goede zalen met hun probleem zitten, maar ja die worden toch gehuurd door onwetende koppeltjes en dat is dan weer wat jammer.
Succes met de keuze.



mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-10-2013 9:58:30

Wij hebben ons feest met Taste Catering gedaan in de badzaal in Heusden-Zolder en waren heel tevreden. Alles was in orde, mooi aangekleed, eten was lekker en mooi gepresenteerd. Ik zou opnieuw voor hen kiezen.



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik10-10-2013 11:38:14

wij hebben héél lang getwijfelt tussen rubenshof en de vrije valk in alt - hoeselt.
Uiteindelijk toch voor de vrije valk gekozen waarom dag dat wij trouwen zou in het aanpalmend zaaltje in het rubenshof ook een feest zijn en deze is enkel door schuifdeuren afgesloten van de grote zaal waar wij ons feest wouden geven.(geen idee als je last zou hebben van elkaar's muziek ofzo maar durfde risico niet nemen)
voor de rest echt geen min punt over rubenshof maar hadden liever locatie waar je alleen bent en geen rekening moet houden met ander feest



Hanne
19-12-2014
 Meld misbruik10-10-2013 14:32:47

Het rubenshof is zeer bekend in Alken en omstreken!!! Ook pas gerenoveerd en een super tuin! dus zeker een aanrader! =D


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info