Nu Online
Momenteel zijn er 62 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  6-10-2013 21:46:04
Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Mauritius. Zijn er van jullie daar al geweest? Of heeft er iemand plannen? Of tips voor een goed reisbureau? Bedankt!

kim
27-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1411


Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-10-2013 10:12:18

Al veel tevreden reacties gelezen van www.mauritiustravel.nl
Ook bij Africatours bieden ze mooie pakketten aan.



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik7-10-2013 14:46:02

gewoon niet naar belgische reisbureaus gaan want die prijzen zijn gewoon buitensporig, ik heb dit meegemaakt toen ik info ging halen rond Bali. boek en kijk bij nederlandse reisorganisaties, scheelt al paar duizend euro...



kim
27-9-2014
 Meld misbruik7-10-2013 22:33:51

Bedankt voor de tips!



Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik8-10-2013 15:30:58

Hey wij zijn net terug van onze schitterende huwelijksreis op Mauritius. Wij hebben onze reis bij Africa Tours geboekt welke tot in de details fantastisch was uitgewerkt door hen. Ik kan ze alleen maar aanraden...
Als je vragen hebt mag je mij gerust een privébericht sturen.
Groetjes, Kirsten



Marijke
21-9-2013
 Meld misbruik9-10-2013 19:08:19

Wij hebben geboekt via Thomas Cook. Hadden een huwelijksreislijst laten samenstellen zodat onze gasten een stukje reis cadeau konden doen. Bv aantal km, een uitstap, een lunch, een overnachting, een massage, een cocktail, ...



Jessie
7-9-2013
 Meld misbruik10-10-2013 18:24:48

Wij zijn in september naar Mauritius geweest voor onze huwelijksreis. Een woord: SUPER! We zijn naar het hotel Lux Belle Mare geweest en kunnen er geen een slecht woord over zeggen. Heel luxueus, heel vriendelijk, super eten, proper, ... Als je vragen hebt, laat je het maar weten.



Lin
16-8-2014
 Meld misbruik16-12-2013 13:53:40

@Jessie, jullie hotel lag aan de oostkust. Hebben jullie last had van veel wind deze periode van het jaar? Omdat ik op verschillende website lees dat ze de noord- en westkust aanbevelen in de maand september. Maar dit hotel ziet er wel super uit!



Kja
6-6-2015
 Meld misbruik16-9-2014 14:55:40

misschien een speciale maar: Joker biedt erg goede reizen aan, zij werken helemaal op maat voor mensen met groot budget of met een klein budget, we zijn er zelf van verschoten daar we joker bekeken als de "avontuurlijke groepsreizen" voor de jeugd. Niets is minder waar. Je kan bij hen redelijk goedkope vluchten boeken en zij hebben ook mooie prijzen in de hotels met huwelijkskorting! Ze werken hiervoor samen met bv. live to travel je kan alvast een kijkje nemen op de site van live to travel (google ;)).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums