Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We gaan naar Bali!!

  3-10-2013 10:32:24
Beste bruidjes, We waren al een tijdje op zoek naar bestemming voor onze honeymoon dus er was redelijk wat twijfel maar we zijn er eindelijk uit! We gaan naar Bali voor 2weken en ik kijk er zeker al naar uit! Het aftellen naar de trouw en onze reis kan alvast beginnen ;) als andere bruidjes ook naaf Bali wil gaan, neem dan zeker eens contact op met balitravel. Superservice, niks is hen de veel en de prijs was voor ons zeer gunstig. Waar ze hier in België 5 tot 70000€ vroegen, zijn wij weg voor de helft van de prijs...

Tiffany
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1083


Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik3-10-2013 11:56:49

Suoer weer iets afgevinkt en om naar uit te kijken! Wij zijn momenteel ook aan het rondkijken voor onze huwelijksreis en denken nu aan een cruise bij de griekse eilanden.v



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik3-10-2013 12:05:33

Leuk! Eens je geboekt hebt wordt het alweer veel concreter hé! Voor je het weet zit je, net als ik nu, op 3 weken van je huwelijk en je droomreis!



krista
9-8-2013
 Meld misbruik3-10-2013 14:58:33

Tiffany,
kan het zijn dat je een 0 teveel getypt hebt? want als ik goed zie is 70.000 euro wel super veel hoor...



Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik3-10-2013 19:05:25


Wij zijn vorig jaar naar Indonesië geweest, en bezochten Java, Bali en Lembongan.
Wij zouden als huwelijksreis naar Thailand gaan, maar ik heb nu al het gevoel dat dat niet zal kunnen tippen aan de ervaringen in Indonesië :).

Als je tips wil voor de 'lege' momenten, mag je me altijd een berichtje sturen!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik4-10-2013 8:41:51

Oh wauw, daar zou ik ook wel eens naartoe willen gaan. Wij hebben in mei onze huwelijksreis geboekt en daar was ik toen zoo blij mee. Eerst hadden we gezegd dat we geen grote reis zouden boeken omdat we dachten dat we alles zelf zouden moeten bekostigen. Maar toen bleek dat mijn mama al goed gespaard had en nog wat extra zou bijleggen en ook zijn papa een beetje zou sponsoren. Omdat we goed op voorhand zijn beginnen zoeken en in een laagseizoen reizen, konden we een droomreis boeken voor een lage prijs. Ik wilde vanalles en nog wat gaan doen: USA, Afrika, Azië, enz. Als het maar ver en luxe was :p (hey ik trouw maar één keer en wou me es goed laten gaan). Mijn ventje stelde enkele bestemmingen voor. Uiteindelijk hebben we Gambia, Kaapverdische eilanden en Mexico overgehouden. Ik wou dolgraag naar Mexico maar dat is nogal lang vliegen en dan maar voor een dikke week (mijn vriend zit in de bouw en heeft dus niet zomaar te kiezen wanneer hij op vakantie gaat en heeft maar een beperkt aantal losse vakantiedagen). Uiteindelijk (ook onder stimulans van de mama) hebben we gekozen voor Kaapverdië.
Maar ik ga Bali echt wel in gedachten houden. Misschien kan dat wel iets worden voor onze eerste huwelijksverjaardag :D!!



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik4-10-2013 11:18:04

Het was wel degelijk 7000€ dat ik bedoelde :p we hadden ook eventjes gedacht aan Mexico maar vind dit wat minder exotisch en wij wilden echt een combi van rust, romantisch, luxe en heel wat cultuur. Ik kijk er echt al naar uit. @ Liesbet: we hebben al volgende bezienswaardigheden op ons lijstje staan: apen, rijstvelden, lokale markt, git git waterval, dolfijnen, pura beji, waterpaleis, olifantsgrot, tenganan en het gerechtshof. Zijn er zo nog dingen die we zeker moeten doen?



Liesbet
31-5-2014
 Meld misbruik6-10-2013 9:36:08

Snorkelen! Kan je overal doen, maar rond Menjangan (nationaal park) is het heel erg mooi!. Als je naar de dolfijntjes gaat kijken, vermoed ik dat je dat vanuit Lovina wil doen? Daar is het ook leuk snorkelen als je op het strand wat afdingt, om naar een klein koraalrif te gaan op open zee.

Verder nog de Banjar Hotsprings (wij deden die in een tour samen met git git waterfalls en nog wat tempels). En wat vulkaanuitstapjes? Gunung Batur bijvoorbeeld is wel de moeite om bij zonsopgang te doen.

Voor de rest lijkt je lijstje nogal compleet :).
Wij hebben vooral lekker gegeten in kleinere gelegenheden (soms ook aan kraampjes op straat, maar laat je wat informeren door bvb je hoteleigenaar of andere locals) en in restaurantjes in Ubud. In één van de winkelstraatjes daar heb je Yummie Yummie Warung en dat is Indonesisch met Europese invloeden. Verder heb je daar ook nog iets typisch van daar en écht populair bij plaatselijke bevolking en toeristen: Ibu Oka; daar moet je Babi Guleng eten (varkensvlees op verschillende wijzen klaargemaakt).
Lekkere gerechten: Gado Gado, Saté (met pindasaus en rijst), Bakso (soep met balletjes), banana pancakes, ... Indonesisch eten is lekker :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums