Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

NOG BRUIDJES MET JURK GL BRIDALFASHION???

18-12-2006 14:07:05
Hallo

Zijn er nog bruidjes met het kleedje nummer 78582 van GL Bridalfashion, ik heb dit gekozen in de winkel van Miss Sheila te Brugge.

Ik vond het mij heel goed passen, maar toen ik thuis kwam en ik een foto zocht op het internet dan begon ik opeens te twijfelen, het model heeft ook de handschoenen aan deze heb ik er niet bij en ik dacht en hoop toch dat de jurk bij mij mooier was.

Misschien zijn er reeds getrouwde bruidjes die enkel foto's hebben van dit kleed zodat ik het ook eens op iemand anders zie.

Indien twijfel over welke jurk ik het heb ga naar www.leijtencreations.com druk voor nederlands en vervolgens op GL Bridalfashion kleed nr. 78582

Alvast bedankt
Saskia

Saskia
22-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 336

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 14:20:24

Hi Saskia,

Ik kan je spijtiggenoeg niet verder helpen met deze jurk, ben wel eens gaan kijken en lijkt me een heel leuk model.
Ik had ook een jurk gekozen, in mijn ogen was het echt mijn droomjurk. Toen we het aan mijn papa lieten zien op foto in de brochure was hij er niet van overtuigd. En wou hij toch nog eens een paar andere jurken zien. We zijn dus zaterdag terug gaan passen in dezelfde winkel en ik heb verschillende jurken aangehad, en hij vond mijn droomjurk uiteindelijk ook de mooiste, hij had de jurk zelf niet herkend van op de foto.
Ga anders de jurk nog eens passen en neem nog een paar mensen mee, zij kunnen dan ook hun mening geven. Maar je moet ook vooral zien dat je jezelf er goed bij voelt, want dat is echt het belangrijkste.
Veel succes,
Véro

Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 14:43:24

Dag véronique

bedankt om te reageren, wel mijn zus was mee (zij is 12 jaar, het leeftijdsverschil tussen ons is elf jaar) zij is dus nog jong maar toch zei ze dat ik er inderdaad totaal anders uitzag met het kleed in de positieve zin voor mij dan.

Ik had zelfs het kleedje al vooraf gezien op internet en dacht van "nee dat is niks voor mij" maar in de winkel had ik het dus ook niet herkend en vond ik het heel mooi aan mijn lichaam.

Nu het zal ook wel een beetje met de handschoenen te maken hebben denk ik, want dat was het eerste wat ik zei in de winkel nog voor ik het kleedje paste dat ik zeker de handschoenen niet zou nemen.

Ik ben nu wel blij dat ik hoor dat het je vader inderdaad op foto ook niet meezat maar in werkelijkheid dan weer wel.

Bedankt voor deze reactie,
en wanneer is jullie trouwdatum als ik dat mag vragen?

De onze is 22/06/07

Groetjes Saskia

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik18-12-2006 14:54:48

Hallo,
Ik ken jou wel niet,maar ben eens gaan kijken naar het kleedje.
Ik vind het een prachtig kleed.
Ook bij deze dame.
Inderdaad die handschoenen trekken op niets.
Maar je ziet zo dat het heel mooi is en ik denk bij jou ook wel.
De rok vind ik zo prachtig.
Je zal stralen op jullie dag.
veel succes en de groeten.
Skally

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 15:25:18

Wij trouwen 1 weekje voor jullie, op 16/6.

Ik vind die rok van het kleed ook prachtig, die van mij is ook zo'n beetje, het doet me denken aan een echte princessenrok. Die handschoenen zouden ook niet echt mijn ding zijn, maar voor de rest is de jurk echt prachtig.

Toen ik voor het eerst ging passen had ik ook een bepaald type jurk in gedachten (vrij sober) maar die stonden mij helemaal niet, ik heb uiteindelijk ook voor iets gekozen met een bredere rok met drappage zoals die op de foto.

Anders moet je voor alle zekerheid nog eens gaan passen of eens bij een andere winkel langsgaan.

Waar trouwen jullie?

Alvast veel plezier bij de voorbereidingen en op jullie grote dag!!!
Véro

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik18-12-2006 16:19:09

Hey, Ik heb het kleedje eens bekeken op de site en moet zeggen dat het niet echt mijn ding is. Vind het een beetje "te". Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Voor mij mag het wat soberder zijn. nr.79141 vind ik zelf wel mooi.

Misschien kan je eens een vriendin meenemen (wat meer je eigen leeftijd) en een paar jurken passen (zeg zelf niet welke jurk jouw favoriet is en laat haar gewoon haar mening zeggen.
Als je op voorhaznd zegt welke het is, kan het zijn dat ze je misschien naar de mond gaan praten...
Als je echt niet zeker bent, gewoon blijven passen dan :-)

Veel succes nog
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
23/06/07

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik18-12-2006 18:10:42

Hey,

ik ben ook eens gaan kijken. Het kleed is niet echt mijn genre. Ik ben wel van mening dat niet iedereen zo'n kleed kan dragen. Bij mij zou dit bijvoorbeeld niet passen zoiets. Wat ik niet zo geslaagd vind aan dit kleed, is dat bij het model haar boezem nogal vrij groot is en het kleed er niet mooi rondsluit. Zou wel iets strakker mogen. Maar ieder lichaam is anders en dit kan bij u compleet anders uitvallen. En aangezien de schouders bloot zijn en het model kort haar heeft, vind ik het ook iets te naakt bovenaan. Maar ja, ik draag dan ook altijd een trui met een col en alles ook vrij strak. Is mijn persoonlijk smaak.

groetjes,
Tamara

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik19-12-2006 7:47:49

Hey,

een jurk kan op foto totaal anders zijn dan in werkelijkheid hoor. Jij bent waarschijnlijk ook een totaal ander type dan het model, hebt een ander lichaam, andere verhoudingen... Het kan dus heel goed zijn dat het op foto niet zo mooi is, maar op jou wél. Je moet gewoon afgaan op je gevoel meisje, ik weet zeker dat je ogen je niet bedriegen.

Groetjes,
Lieve

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik19-12-2006 9:01:17

Hey,

Ik had dat ook voor met mijn jurk.
Ik herkende de jurk op de foto niet eens.
Foto's geven soms een volledig ander beeld.

Ik begon ook enorm te twijfelen en heb daarna nog heel wat andere kleedjes gepast maar ik ben toch bij mijn eerste gedacht gebleven.

Groetjes, Sissi

Saskia
22-6-2007
 Meld misbruik19-12-2006 13:27:34

Dank u voor alle reacties

Aan Véro: wij trouwen in Zedelgem niet ver van Brugge

Ik heb hier ook gelezen dat het model kort haar heeft en zo niet goed past met open schouders, ik heb gelukkig lang haar en bij mij sloot de jurk aan mijn bozem veel meer aan. Ik voel me al heel wat geruster maar zal voor de zekerheid het nog eens gaan passen.

Merci allemaal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...