Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis met kinderen

  29-9-2013 16:50:17
Welke bestemmingen raden jullie aan voor een huwelijksreis met kinderen? (juli/augustus)
Heeft er iemand al een cruise (Middellandse Zee/Noord-Europa) gedaan met kinderen?

kristel
5-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1366


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik29-9-2013 18:05:55

een huwelijksreis hoort normaal gezien zonder de kids,nie? dat jullie nog kunnen nagenieten van jullie huwelijk.
anders is mss een citytrip goed met kinderen,zoals engeland of parijs



kristel
5-5-2018
 Meld misbruik29-9-2013 18:12:31

Een huwelijksreis zonder de kids is zeker geen optie en ook een citytrip naar Engeland of Parijs is geen optie.
Welke bestemmingen (met vliegtuig) zijn geschikt voor kinderen? Zij zullen dan 7 jaar en 2 jaar zijn.



katrien
26-10-2013
 Meld misbruik29-9-2013 19:15:31

Wij gaan naar Malta met onze tweejarige dochter. In November kan ik je laten weten hoe het was.



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik29-9-2013 19:32:34

De griekse eilanden lijken mij wel tof met kindjes. Een uur of drie vliegen, altijd mooi weer, strand maar ook cultuur en toffe, niet al te grote hotels. Zelf ben ikal in naxos en lesbos geweest. Beiden top!



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik1-10-2013 22:00:01

Wij gaan met onze 3 kids (tegen dan : 5, 3 en 1jaar) naar Aruba !
Ik kan ze 1. niet allemaal ergens "plaatsen"
2. ik zou ze niet zolang kunnen missen
3. willen dat ze er ook een geweldige herinnering aan overhouden

Hoe het gaat zijn... ? Geen idee, maar afgelopen zomer zijn we naar Kos gegaan en die vlucht viel ontzettend goed mee. Zelf heel rustig blijven en dan blijven de kindjes ook heel rustig. En met 11u vliegen, hebben we veel kans dat we 's nachts vliegen en dat zij slapen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums