Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foxvakanties

  29-9-2013 14:15:55
Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaring met de reizen van Foxvakanties?
We zouden graag een rondreis doen en dan daarna een strandverblijf of verlenging in Amerika of Afrika (daar zijn we nog niet geheel uit), maar ik zie het niet zitten om zelf rond te rijden.
Ikzelf heb wel een rijbewijs, maar mijn ventje niet dus een rondreis met chauffeur zou welkom zijn. Hierbij kijken we zowel naar groepsreizen als naar individuele reizen.
Prijs is uiteraard belangrijk ;-)

Iemand nog andere tips hiervoor?

Groetjes,

Evy

Evy
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 893


Severien
18-7-2014
 Meld misbruik29-9-2013 18:28:07

Hoi Evy,

wij zijn in augustus met Fox voor de 1e keer op vakantie gehad en dit was een groepsreis naar Thailand (15 dagen). Ikzelf heb hiervoor ook al 2 andere groepsreizen gedaan bij andere organisaties en ik moet zeggen dat ik zelf persoonlijk heel tevreden was over de organisatie van Fox. Alles verliep vlekkeloos, wat beloofd werd werd ook gedaan. We hadden ook wel hier en daar de kans om zelf zaken te bepalen (al was dat beperkt).

Kortom: ik zou zelf zeker terug een groepsreis boeken bij Fox. Ik vond het zeker in orde!



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik29-9-2013 19:37:07

Foxvakanties ken ik niet. Indien je geen groepsreis wilt maarookniet zelf wilt rijden denk ik dat je dit eerder zal vinden in afrika dan in amerika. In tanzania kan je bijvoorbeeld mooie safaris doen met gids maar dit is aan de dure kant. Zuid-afrika is wat goedkoper. Wij boekten onze reis (we rijden wel zelf) via africatours.



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik29-9-2013 19:59:32

Als het wat avontuurlijk mag zijn, is GAdventures.com een aanrader.



Silke
29-3-2014
 Meld misbruik29-9-2013 20:50:55

Mijn schoonouders zijn ook zeer tevreden over Foxreizen! Zij zijn 2 jaar terug naar Thailand geweest en gaan volgend jaar terug met Fox naar China...



Evy
28-6-2014
 Meld misbruik29-9-2013 21:22:31

bedankt :-) er zitten een paar interessante dingen tussen daarmee :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums