Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum

  28-9-2013 15:44:45
Hallo iedereen

Ik heb in november een afspraak bij Labaere in Zottegem, omdat ik daar al veel goeie commentaren over heb gehoord. Heeft iemand ervaring met deze kledingzaak? En wat is de richtprijs voor een kostuum van daar?

Groetjes
Pieter-Jan

Pieter-Jan
23-5-2014
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1892


Elen
5-10-2013
 Meld misbruik29-9-2013 9:36:58

Wij zijn daar steeds tevreden van! Mijne man gaat daar al zijn kostuums halen. Ook nu zijn trouwkostuum en de kostuums voor de suite. Het hangt natuurlijk sterk af wat je juist wil om in te trouwen,eh: pitteleir, smokings, kostuums,... Mijne vent wou absoluut een kostuum dat hij nadien kan afdragen opt werk en betaalde €1100 voor alles (kostuums-hemd-das-pochet). Alle kostuums voor de mannelijke suitegasten worden daar gehuurd, ik dacht dat de prijs €70/stuk was +€55 voor het hemd (=aangekocht). Succes!



sofie
13-9-2013
 Meld misbruik29-9-2013 20:49:51

Hey
Mijn ja man nu ondertussen :) is daar ook om zijn kostuum geweest, wou er geen massa geld aan geven aangezien hij dat niet draagt normaal gezien.
En heeft alles gevonden voor ongeveer 400.
Ze waren vriendelijk (alez ja gemaakt wel maar toch) en goeie service.
Kdenk wel dat je er iets zal vinden :)
veel succes!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik29-9-2013 21:54:35

Ik ben eens een kijkje gaan nemen voor de getuige en vaders voor het huren van kostuum, de keuze is niet ruim vb kan je geen kostuum in bruine tint huren.
De andere effe kleuren waren ook niet talrijk, meestal een streepje in ofzo
Voor mijn aanstaande zullen we een kostuum op maat laten maken, maar nog niet exact voor gekeken. 20 oktober gaan we naar een trouwbeurs in St Niklaas

x



Giovanni

 Meld misbruik6-11-2013 11:52:15

Neem gerust een kijkje bij ons. We hebben keuze tussen 400 premium stoffen, 10 kostuum modellen, 300 afwerkingen, etc. De kans is klein dat je het bij ons niet zou vinden ;)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info