Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking

  27-9-2013 20:22:26
Hallo iedereen, als bedankje zullen wij een win-for-life-kraslootje geven met een tekstje bij: wij hebben vandaag het groot lot gewonnen. En jullie...?

Ik heb echter geen idee hoe ik dit best kan presenteren / verpakken. Ik heb gondeldoosjes besteld als voorbeeld, maar dit ziet er toch maar niet uit. Iemand een idee?
Alvast bedankt!

Annabel
19-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1508


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-9-2013 21:15:41

chique bedanking :-) Als presentatie misschien in een kassa legen? :-)

x



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik27-9-2013 21:31:40

Wow origineel idee zeg!!



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik27-9-2013 21:32:22

Inderdaad leuk idee
Wij gaan fotoclips kopen en bedankingskaart aan vast hangen, dan gaan we dat in hartvorm op tafel presenteren. Op pinterest staat een hele leuke foto van dit, als je wil stuur ik je het voorstel eens door.
Dit gaan we dan nog eens combineren met een bedrukte flesopener

in uw geval fotoclip met daaraan kraslot, in hartvorm presenteren, kunnen de gasten bij het naar huis gaan meenemen

of kan je het op tafel in hartvorm zetten, zo ben je zeker dat iedereen maar 1tje meeneemt ;-)

Of bij hun serviette

succes



Eve
4-5-2013
 Meld misbruik27-9-2013 23:07:09

Als gewone win for life te duur zou uitkomen dan kun je oo nog opteren voor een win for life mini... dat kost maar ėėn euro... dus scheelt alweer een stuk qua kostprijs. .. Qua presentatie:anders vragen dat de zaal die samen opdient met de koffie?



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik28-9-2013 7:23:38

Dat is altijd heel tof en brengt veel ambiance mee.
wij hebben het ook eens gekregen als bedanking en die mensen hadden het onderaan de stoelen gekleefd. De DJ riep het af dat er een bedanking onder hun stoel zat en dat op zich was al plezier voor iedereen om dat eraf te krijgen en dan tjaaa, snel snel hé, want iedereen wou weten of ze iets gewonnen hadden !



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik28-9-2013 8:44:41

Da's ook leuk Dorothy!



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik28-9-2013 9:07:07

Tof idee al vind ik het persoonlijk maar een extra kost en niet nodig om de mensen te bedanken! Ze krijgen tenslotte een leuk feest met alles op en aan!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik28-9-2013 10:30:06

bedankt voor de tips iedereen!! Ik zal het eens bespreken met mijn vriend :-) Ik vind het ook een heel leuk idee om het onder de stoel te kleven, maar aan de andere kant willen we er mee rondgaan, zodat we eens bij elke tafel langsgaan. Stof tot nadenken!



Annabel
19-10-2013
 Meld misbruik28-9-2013 10:30:55

En we zullen inderdaad win-for-life-mini's gebruiken ;-)



Veva
28-9-2013
 Meld misbruik30-9-2013 17:10:27

Persoonlijk zou ik dit nooit doen. Neem nu de situatie eens: iedereen zit aan tafel maar te krassen en niemand wint iets, buiten 1 persoon... Die wint de hoofdprijs... Ik zou niet graag in zo'n situatie zijn. Denk dat je daar veel wrevel en jaloezie mee opwekt.

Maar dat is mijn mening, ik zou het ook wel een leuk bedankje vinden om te krijgen, maar ik vind het risico te groot als je snapt wat ik bedoel?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...