Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 maand!

  26-9-2013 22:10:59
Hoera, volgende maand op 26 oktober is het zo ver!

Tot nu toe ben ik eigenlijk totaal nog niet gestresst geweest maar vanavond had ik toch een klein paniekmomentje. Het komt nu echt wel dichtbij!

To do bij ons:
- Ringen ophalen
- Cadeautjes voor ouders en getuigen zoeken
- Ceremonie helemaal op punt zetten (is zo goed als klaar)
- Tafelschikking opmaken en doorsturen naar de feestzaal (ben ik nu mee bezig en is toch best een uitdaging)
- Afspraken met de DJ om door te geven wat wel en wat zeker niet gedraaid mag worden
- Ballonnen en paraplu bestellen
- Nog wat dingen regelen met de gemeente (vandaag een mail gestuurd om na te vragen wanneer we attesten moeten aanvragen, of we muziek mogen spelen, of we na de plechtigheid nog wat familiefoto's mogen nemen in het nieuwe gebouw...)
- Afspraak maken voor mijn nagels
- Koffiekoeken voor 's ochtends en broodjes voor 's middags bestellen
- Nog veel zonnebanken want ik zie wat bleekjes

Hopelijk vergeet ik niets!
Ik ga de dag waarschijnlijk al 100 keer overlopen hebben in mijn hoofd voor het zover is :).

Hoe ver staan de andere herfstbruidjes?

Groetjes,
Jente

Jente
26-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1611


Loredana
12-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 9:54:28

Hoi

wij zijn zo goed als rond
vanavond de muziek gaan testen in de kerk
10 oktober moeten we onze attentie voor ons bruidsmeisje gaan afhalen, de rest van de attenties wordt geleverd in de zaal
Ik moet gewoon nog eens de tafelschikking overlopen want er hebben paar mensen op de laatste knip afgezegd
Afspraak voor mijn nagels ligt vast en de kapster staat ook vast
nu gewoon nog aftellen tot 12 oktober

Groetjes
Loredana



Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 11:39:41

ik ben er klaaaarrr voor (aangezien het volgende zaterdag al zover is - whaa haha) ;-)

Wat hier nog moet gebeuren
* deze middag mijn kleed halen (whaaa again)
* morgen nog eens proefmake-up (schoonzusje doet dat :-))
* volgende week koekjes bakken (voor onze bedankjes)
* zonnebanken, zonnebanken, zonnebankennn (hier nog zo'n witte ;-) )
* alles klaarzetten (staat nu allemaal op een hoop)
* inpakken voor onze citytrip
* ontharen (ahjaaaaa) en vooral... Genieten van de laatste dagen als ongetrouwde vrouw! haha



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 11:45:54

ik ben ook mijn hoofd over die tafelindeling aan het breken :-)
Gisteren proef make-up gehad en was geweldig :-)
Proef kapsel is voor na 12 oktober aangezien mijn kapster dan zelf trouwt :-)
Mijn bedankjes moet ik nog gaan afhalen bij sabon hebben kleine zeepjes in hartvorm als bedankje en een bruisbol voor de kids :-)
Mijn schoenen nog wat inlopen
Mijn kleed is al thuis en de ringen ook
Misboekjes afdrukken.
DJ is maandag hier geweest alles overlopen
3 oktober in de zaal alles nog eens gaan overlopen
7oktober komt esther ceremoniemeester(es) alles nog eens bespreken.
en dan zijn we rond denk ik
Bedankjes ouders,getuige en bruidskindjes zijn ookal hier.(bongobonnen)
enkel ontstressen zou leuk zijn :-)




Loredana
12-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 13:20:57

nog iets vergeten daarjuist
ringen en huwelijkskaars zijn ook al in ons bezit
kerkboekjes, menukaartjes en tafelkaartjes zijn al gedrukt
en het trouwkleed hangt bij de mama thuis
en die tafelplanning is idd nie gemakkelijk
hebben in het begin van de week te horen gekregen dat een van mijn verloofde zijn oma's niet komt en een nonkel en een kozen van mij komen ook niet. echt gezellig is dit niet dus weer heel de tafelplanning overlopen.



Karen
14-6-2014
 Meld misbruik27-9-2013 13:23:00

Spannend! bijna zo ver :-)



Elen
5-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 17:07:53

Uw to do list ziet er exact zo uit als de mijne 3 wkn geleden en ik trouw volgende week dus het is haalbaar! Maar echt, STREEESSSSS!!! Ik word echt zot. Begin echt 300 keer mijn dag te overlopen om te beslissen wat ik nog vergeten ben. :s

Nog TO DO:
- ontbijtkoeken bestellen voor 's morgens
- eindelijk babysit vastleggen voor bruidskindjes (dringend!)
- mini-draaiboekjes afdrukken voor bruidsmeisjes en draaiboek op mail zetten naar de suite dat iedereen weet wie waar hoe
- intredelied bedenken voor ouders en 2de dans liedjes?
- DRUKWERK! Help! Mijn grafisch ontwerpster is nog altijd bezig aan de tafelnaamkaartjes - naamkaartjes - menukaartjes - omslagen voor misboekjes - toewijzingskaartjes - ... Dus moet nog naar de drukker en verwerkt worden!

- vnvd afspraak DJ + afspr taartenmadam voor goedkeuring van haar bloemen
- zondag bezoek buitenlocatie fotoshoot
- maandag trouwkleed halen
- dinsdag: manicure, pedicure, waxxen (bikini-oksels-benen-wenkbrauwen), zonnebank!
- woensdag: definitieve meeting met feestzaal voor tafelindeling en gastenlijst
- donderdag: opstellen van tafels - muziek en lichtinstallatie - alles leveren (drukwerk - dansvloersticker - wegwerpcamera's - gastenboek - uitvergrote foto's - audiovisuele voorstelling - vuurwerkstokjes - ...)
mijn kot kuisen!
- vrijdag: alles leveren Kerk en opstelling (ballonnen - misboekjes - rijst - bruidssuiker voor kinderen - kaars&kruis - ...)

ZATERDAG WEDDINGTIME!

damn... Vooral mijn drukwerk jaagt mij de stuipen op het lijf!



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik2-10-2013 10:01:26

stress komt toch amai....
en nachtmerrie's dat ik krijg :(
deze nacht gedroomt dat ik met gewone oude versleten schoenen onder mijn kleed zonder hoepel in de regen was aan het wachten tot iemand wou stoppen om me naar kerk te brengen had geen boeket haren niet gedaan en geen make up :-(
kwam dus heel vuil aan in de kerk 2 uur tevroeg en toen ben ik ergens in een cafeetje mijn jurk gaan proper maken pfffft gans rare droom
Hopelijk is dat niet elke nacht nu vast ritueel die nachtmerrie's ;-)

Voor de rest alles ok met mij en met jullie ?



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik4-10-2013 17:53:21

nog maar 3 weken tis al geen maand meer :-)
nu gaat het snel zover zijn ! eindelijk !



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik5-10-2013 14:03:52

Inderdaad Joyce! Laatste dingetjes aan het afwerken maar ik voel dat het geweldig gaat worden! :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...