Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar huwelijksreis boeken Bali

  26-9-2013 19:56:20
Beste bruidjes en bruidegommen :p Onze bestemming om op huwelijksreis te gaan, ligt volgens mij vast. We zijn allebei wel te vinden voor Bali:romantisch, exotisch, cultuur,goed weer,... Ik ben vandaag naar het reisbureau geweest en eerlijk, ik lag bijna omver van de prijs!!het zou me tussen de 5 a 7000€ kosten en dit is echt veel te veel. Wij willen wel wat excursies doen maar geen volledige rondreis waarbij we niks van rust en ontspanning hebben. Hebben jullie tips waar we onze reis goedkoper kunnen boeken en wat we zeker niet mogen laten schieten qua excursies?alle tips en adviezen zijn welkom ;)

Tiffany
27-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1267


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik26-9-2013 20:07:55

Ben je van België ?
Boek dan via NL, daar hebben we onze afgelopen zomerreis geboekt en het was een verschil van meer dan 850€ voor een betere kamer (frontaal zeezicht ipv zijdelings zeezicht), voor de rest was het identiek hetzelfde hotel, alles hetzelfde dus. Enkel de voorpagina van de cataloog was verschillend.
En ik heb van andere nog grotere verschillen gehoord !




Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 20:17:36

Ik ben idd van België ;) ik heb zelf ook al vernomen dat boeken via een Nederlandse site zo zijn voordelen oplevert maar hoe zit dat dan met verzekeringen enzo?ik heb schrik als er dan iets verkeerd gaat met die firma,dat ik al mijn geld kwijt ben,wat niet zo is via de Belgische reisbureaus...



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 20:18:41

5 à 7000 euro is echt wel heel veel voor een reis naar bali. Ik hoorde dat bali echt nog redelijk was van prijs. Zeker nog wat andere reisbureau's checken!



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik26-9-2013 20:24:17

Amazing honeymoons



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 20:25:33

Bij de andere reisbureaus scheelde het ni al te veel vandaar mijn vraag hier op het forum.Ik had een budget opgesteld van ong. 3000€ maar blijkbaar zal da bijschaven worden, ale da gevoel heb ik nu toch..



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 20:43:00

ik denk da ge al 3000 euro moogt rekenen voor u vliegtuig. Ge zit bijna gans de dag op de vlieger dus dat is hetgene dat vree duur uitkomt.



kim
13-9-2014
 Meld misbruik26-9-2013 21:35:27

Hey Tiffany, ik ben zelf reisagent dus ik weet wel een beetje waar ik moet zijn voor de betere prijzen :) Bali is idd geen goedkope bestemming maar de organisatie go east heeft shocking promo's op onder andere Bali en die prijzen zijn heel gunstig! Als je meer info wil, geef gerust een seintje! Gr en succes met de zoektocht!



Mart
19-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 9:30:18

Wij hebben onze reis naar Bali geboekt bij connections. Daar had je toen een promotie voor 17 dagen Bali voor denk 1500 euro. Wij hebben wel gekozen voor maar 10 dagen te gaan omdat we 2 kindjes hebben en ik die geen 17 dagen kan missen en wij ook niet zoveel verlof meer hebben. Wij hebben gekozen voor 3 verschillende hotels (meer luxe hotels). Ik denk dat wij 3300 euro betalen voor 2 personen, alles in, vlucht, verzekering,...wel enkel ontbijt. All in hotels heb je daar niet veel, maar uit eten gaan ter plaatse kost naar het schijnt echt niets.



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik27-9-2013 10:20:03

Dag Tiffany,

Wij gaan naar Java en Bali voor onze huwelijksreis, en hebben geboekt bij 'Toto Travel', een Nederlandse reisorganisatie. Ik heb verschillende offertes bekken (oa Amazing Honeymoon, Jalan,...) en Toto Travel kwam eruit als de beste prijs/kwaliteit. Is een organisatie die rechtstreeks werkt met chauffeurs in Java en Bali, wat wel handig is, en die zelf ook jaarlijks daar op 'reis' gaan om te kijken of alles oké is mbt hotels, wat mogelijke uitstappen zijn, enzovoort. Contacten verlopen heel soepel, meestal via mail, en we hebben net een boek vol interessante info, tips, en een uitgebreide dag-tot-dag planning gekregen. Tot nu toe dus heel tevreden ;-).

Veel hangt natuurlijk af van de hotels en dingen die je gaat doen... Wij gaan 12 dagen Java en 8 dagen Bali doen, hebben een eigen auto met chauffeur voor ons twee en gaan verschillende excursies doen. Qua hotels zitten we in Java bijna altijd aan 4 sterren (behalve bijvoorbeeld op plaatsen waar er weinig alternatieven zijn), op Bali meestal 5 sterren. Als je graag een prisjvoorbeeld wil, dan stuur je me maar een persoonlijk berichtje. Het kost ons alleszins helemaal niet zoveel :-).

Tip: boek je vliegtickets apart! Wij hebben die gewoon apart geboekt (ik zou nu toch al is beginnen rond kijken) met vroegboekkorting, en zijn nadien gaan kijken wat we in die periode allemaal wilden doen. Zo hadden ze ons o pvoorhand gezegd dat je voor de vlucht rond de 1000 euro pp zou zitten, wij betalen maar iets meer dan 700 euro pp.

Als je mee rinfo wil, stuur me maar n berichtje!



Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik28-9-2013 16:33:39

amaai dat is duur. Dan ga ik liever richting suriname. Voor hoe lang zouden jullie in actbali verblijven ?



Tiffany
27-6-2014
 Meld misbruik28-9-2013 16:45:49

Wij zouden graag voor een 14tal dagen naar daar gaan...heb ook wat verschoten van de prijs. Nuja heb wat mails gestuurd voor offertes op maat dus dan zien we nog wel ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums