Terug naar overzicht
hoi Katleen, ik denk een tweetal bloemstukken nog voor in de kerk en dat zal het zijn... in de zaal moeten wij niet voor de versiering zorgen, er is geen suite dus de mannen moeten geen corsage hebben... en aan de auto's zullen wij waarschijnlijk witte lintjes hangen.
Hey,Ik heb voor de bruidsmeisjes een mini-versie van mijn boeket besteld. En corsages voor de mannen en de bruidsjongens.En dan voor in de kerk nog één stuk voor op het altaar.En voor de auto hebben we achteraan dezelfde bloemen gelegd als mijn boeket, maar los.En dan ook nog lintjes aan elke auto.
Hoi,wij hebben ook corsages, zowel voor de mannen en de vrouwen van de suite.In de kerk:- aan de stoelen (enkel de kant van de middengang, om de 2 rijen- op het altaar- aan de paaskaars- voor de lezenaarGroetjes
Dag Katleen,In de kerk hadden wij één groot stuk voor op het altaar en bloemetjes aan de stoelen. Voor de rest hadden wij niets voorzien.wat de auto's betreft, wij hadden hele mooie oude Citroëns, feestelijke auto's die geen extra versiering (buiten een wit lintje) nodig hadden om duidelijk te maken dat het voor een trouw was.Heidi09-09-06
Wij hadden:-bruidsboeket-corsages waarvan 1 voor de bruidegom, en 1 kindercorsage-1 boeket voor op de motorkap van de auto-versieringen in de kerk (gedaan door de bloemenwerkgroep van de parochie, in dezelfde kleur en stijl als mijn boeket e.d.)- 2 boeketten voor thuis in de huiskamergroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Voor in de kerk krijgen wij "orders" van onze pastoor als we in ondertrouw gaan.Ligt bij ons blijkbaar vast waar er stukken moeten komen...Ben benieuwd!