Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trike gezocht als ceremoniewagen

  6-8-2003 22:31:26
wij huwen in april 2004 en zijn op zoek naar iemand die een trike heeft of personen die weten waar we daarvoor terecht kunnen. Andere originele ideeën als vervoer zijn ook welkom.
Nele en Steven

nele

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1258


natalie
2-7-2004
 Meld misbruik14-8-2003 16:18:19

Ik weet niet waar jullie trouwen , maar ik ga je een adres doorgeven van een persoon in Aalst . Die zit bij MTC Vlaanderen , die zal je wel verder kunnen helpen . GEORGE DRAPS , KERREBROEKSTRAAT IN AALST. 053/21/60/44 . Mijn vader heeft vroeger nog bij die club geweest . Veel plezier ermee Natalie



Evi

 Meld misbruik21-10-2003 14:37:51

Hey Nele en Steven,

Als jullie nog steeds op zoek zijn naar een trike voor jullie huwelijk kan ik je misschien wel helpen. Mijn vader heeft een trike + een aanhangwagentje voor de bruidskindjes. Hij is ook in verschillende clubs dus als je meerdere trikes zou willen kan dit geen probleem zijn!
Ik hoop dat dit jullie helpt, vele groetjes
evi@blowreactor.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...