Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help !

  25-9-2013 20:26:24
Om half12 moeten we in het gemeentehuis zijn voor het JA woord , en om 18u begin pas het avondfeest .. wat moet ik intussen tijd doen met de mensen die mee zijn gegaan naar het gemeentehuis ?? Help mij

Bo
20-6-2020
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1394


kelly
2-5-2014
 Meld misbruik25-9-2013 21:23:22

Kan je later op het gemeentehuis trouwen? Eventueel een ceremonie bij jullie thuis Receptie vroeger starten



Tim

 Meld misbruik25-9-2013 22:12:28

Dag Bo,
Je kan in de namiddag een brunch houden voor de naaste familieleden en vrienden terwijl jullie foto's gaan nemen. Je kan dit zo duur en zo goedkoop maken dan je zelf wil.
Groetjes
Tim



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik26-9-2013 8:00:17

Bij ons zit er ook een lange tijd tussen en terwijl wij gaan foto's trekken gaan zij bij mijn ouders thuis al gaan vieren en wat gaan eten.



Laura
19-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 9:43:14

Bij ons exact hetzelfde, en ik heb daar mijn hoofd ook nog over zitten breken. Wij gaan gewoon een glaasje geven na de wettelijke trouw (geen receptie, gewoon kort iets om te klinken). Nadien gaan wij met de 'suite' 's middags bij ons thuis iets eten en worden er (als het weer meevalt) er wat foto's getrokken. Wij vertrekken dan met twee en de fotograaf voor onze foto's, en rijden nadien op het gemak door naar de feestzaal. De 'suite' kunnen als ze willen op het gemak nog wat bij ons thuis blijven. Voor de overige mensen neem ik aan dat ze zelf wel weten wat ze doen... Ik vind het persoonlijk niet de taak van de bruid&bruidegom om iedereen bezig te houden. Het is natuurlijk eht handigst als alles mooi op elkaar aansluit, maar dat gaat nu eenmaal niet altijd. Je kan toch ook moeilijk een receptie ofzo doen die uren duurt?

Veel tijd tussendoor kan ook positief zijn: de mensen kunnen dan zonder zich te haasten nog eventjes naar huis gaan, hebben dan zelf nog iets aan hun dag.

Enfin, ik heb er zel fook serieus ove rnagedacht, maar ik ga mij daar eigenlijk niet veel van aantrekken :-)



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 10:08:58

Wij trouwen ook om 11u30 en hebben een ceremonie in onze feestzaal om 17u. Na onze wettelijke trouw wordt er een glaasje aangeboden door de gemeente en zullen we wat foto's trekken met de familie.
De rest van de middag zullen zij zelf kiezen wat ze doen (terug naar huis, naar hun hotel, wat rondkuieren in de buurt...). Wij zijn dan foto's gaan trekken. Niemand doet daar moeilijk over!



Joke
4-10-2014
 Meld misbruik26-9-2013 10:30:05

Bij ons identiek 't zelfde: 11u30 gemeentehuis en 18u feest.

Voorlopig is ons plan als volgt:
- glaasje aanbieden aan deze die naar 't gemeentehuis gekomen zijn (op een plein vlakbij, of in een cafeetje, afhankelijk van 't weer)
- op 't gemak lunchen met de familie en de getuigen
- fotoshoot voor ons (en de rest moet zich maar thuis weer efkes gaan opfrissen ofzo, was bij mijn broer ook zo en geen kat die erover viel)
- om 17u verzamelen aan de feestzaal en daar nog wat gezamenlijke foto's nemen
- 18u: feest!



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik26-9-2013 11:25:40

wij hebben een heel aansluitend schema 16 uur kerkelijk huwelijk, 19 uur avondfeest.
17 tot 19 uur receptie suite in de zaal wij gaan dan onze foto's maken.

Mijj vriendin trouwt 2 weken voor ons en die hun wettelijk huwelijk is om 11uur en ceremonie is zaal pas om 16 uur tussendoor suite bij hun thuis opgevangen en de rest eventjes doen wat ze willen. en er is nog niemand die haar daar over aan gesproken heeft



Bo
20-6-2020
 Meld misbruik26-9-2013 12:04:48

hmm ja kan ik doen , ik kan eventueel een tent thuis opzetten en een glaasjes klinken en die dit gedaan hebben en thuis willen op frissen mogen ze het doen en om 4 uur gaan eten met de naaste familie en vrienden .. da moet lukken



Silvy
26-7-2014
 Meld misbruik26-9-2013 18:32:12

Wij ons is ook onze trouw om 12u 30 in gemeentehuis, 13u in kerk ( ligt op dezelfde straat) en om 19 u avondfeest. We voorzien een grote tent bij ons thuis voor de suite en de familie die naar de kerk wilt komen en ver moeten rijden! We hebben hiervoor vriendinnen gevraagd om hapjes te komen maken en de ceremoniemeester geeft iedereen een glaasje Cava. Waarschijnlijk doen we ook belegde broodjes ( dat kan je bestellen in zo een heel groot brood. Ondertss wat familiefotos thuis en dan gaan we onze foto's maken. Terug naar huis en vertrekken we met de suite naar de feestzaal ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...