Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met liliane claes (herentals)?

17-12-2006 11:46:31
Hey iedereen,

Ik ben gisteren gaan kijken bij Liliane Claes in Herentals en heb er toch wel een paar kleedjes gezien die mij bevallen.
Nu vroeg ik mij af of iemand van jullie ervaring heeft met deze winkel? Zijn ze redelijk van prijs? Is je kleed in orde als je het afhaalt?

Alvast bedankt
Maartje
13/10/2007

Maartje
13-10-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1023

freddy

Meld misbruik17-12-2006 13:58:26

Dag Maartje,

Ben er uiteraard nooit zelf geweest maar heb op deze site reeds verschillende malen gelezen dat het personeel zeer opdringerig was.De overige commentaren laat ik aan de anderen over.

Groetjes

Freddy Videograaf

fre4@telenet.be

An
16-6-2007
 Meld misbruik17-12-2006 15:25:24

Hallo

Ik heb m'n kleed daar eind oktober gevonden. Het was de eerste winkel die ik binnen ging en ook de laatste.
Qua prijze denk ik niet da ze duurder zijn dan andere winkel. Het spijtige vind ik wel als je een kleed met sleep hebt en je hebt een onderrok nodig, die dan niet in de prijs van het kleed is inbegrepen... misschien is dit normaal ,geen idee,maar het is toch weer een extra kost van 86€, voor de rest heb ik er geen problemen gehad.

groetjes!

Marleen

Meld misbruik17-12-2006 21:20:20

Welke merken hebben ze daar?
Wij zijn net in het bruidshuis te Merksem geweest en gaan deze week naar Boetiek Maya te Hemiksem om nog eens andere merken te proberen. Ik zou wel eens iets willen passen van Ian Stuart (of hoe schrijf je dat ook alweer), maar weet niet of Maya die heeft, Liliane Claes wel geloof ik.
Groetjes
Marleen
6.7.7

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik17-12-2006 23:07:24

Hey,

Ik ben ook bij Liliane Claes geweest. Ook een mooi esemble gepast en het stond me goed, alleen vertelde de verkoopster me dat ik heel snel moest beslissen want er werden maar 10 stuks van gemaakt. Op de eerst volgende trouwbeurs stond het esemble op een paspop... Ik wordt niet graag onder druk gezet.
Qua prijs denk ik niet dat ze veel verschilt van andere winkels.
Je moet zelf zien wat je van de winkel vind. Niet afgaan op de mening van andere.

Groetjes

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik18-12-2006 7:52:36

Dag Maartje,
ik ben er ook geweest. Op zich vriendelijke verkoopsters en de prijzen zijn te vergelijken met andere winkels.
Inderdaad, ik vond ze heel opdringerig. Ik had een mooi kleedje en was van plan om de gegevens op te laten schrijven want had ergens anders nog een mooi gezien. Vanaf dat ik besliste stond ze er meteen met haar lintmeter. Toen ik zei dat ik eerst nog moest nadenken begon ze te zeggen dat ik snel moest zijn, lange levertijd. Daar ben ik dus op afgeknapt en dat is het niet geworden dus.
Groetjes

Jasmijn
3-6-2006
 Meld misbruik19-12-2006 10:14:19

Ik heb mijn kleedje daar ook gekocht en ik vond vooral de naaister heel onvriendelijk. Ik heb even echt getwijfeld aan mijn keuze omdat de naaister van slechte wil was, maar de dag zelf zag het kleed er prachtig uit hoor. Ik vind wel dat ze er heel veel keuze hebben. In deze winkel heb ik ook de meeste jurken gepast. Ik vond het vooral gemakkelijk omdat ik zelf in Herentals woon en er elke dag voorbij fiets. Ik ben dan ook 2 keer op nieuw (nadat ik het besteld had) gaan passen (omdat ik twijfelde) en dat was geen enkel probleem.

veel succes

groetjes

Jasmijn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...