Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze droomdag 21-09-2013

  24-9-2013 18:20:17
Na zelf al vele malen te zijn weggedroomd bij het lezen van andere verslagjes, kan ik eindelijk het mijne neerschrijven...

's Morgens was ik al heel vroeg wakker (4u30) en kon de slaap niet meer vatten. M'n visagiste/kapster was meer dan op tijd en om 6u30 zijn we begonnen. Een uurtje later waren de fotograaf en videograaf daar om the finishing touch van m'n kapsel en make-up vast te leggen. Toen ik even uit het raam keek, wist ik dat het goed zat...
Mijn zenuwen vielen eigenlijk nog redelijk goed mee, ik had het erger verwacht. Toen ik mijn kleedje aanhad, kon ik niet meer wachten. Mijn ventje kon niet snel genoeg aankomen. Toen de suite en mijn hubbie aankwamen in de suitewagens, bonsde mijn hart immens.
Het moment dat ik de deur opendeed kon ik mijn traantjes moeilijk bedwingen. Een eerste zalig moment. De ganse suite zag er prachtig uit.
Na een glaasje te hebben gedronken, zijn we met z'n allen vertrokken richting het gemeentehuis.

Zo een ganse rij wagens na elkaar, het deed me wel wat. Wij konden zelfs met open dak rijden, heerlijk was het. In het gemeentehuis was alles snel geklonken. En na nog een sanitaire stop en enkele familiefoto's zijn we naar de kerk vertrokken.
We moesten nog eventjes wachten in de wagens omdat we iets te vroeg waren. Maar opeens stonden mijn vader en ik klaar om de kerk binnen te gaan. Wauw! Al die mensen... Die emoties, onbeschrijfelijk. De live-muziek in onze kerk was prachtig, echt genieten.
De misviering was voorbij voor we het wisten. Het moment waarop we beiden onze geloften uitspraken was precies alsof we er beiden alleen stonden. Grappig momentje was wel dat ik de ring van mijn ventje aan het verkeerde hand had gestoken. Onze ceremoniemeester zei het nadien, haha. Dermee dat ik die ring zo moeilijk aankreeg.

Eens buiten de kerk hebben we twee duifjes losgelaten en werden we bedolven onder de rijst, amai! De rijst zat echt overal...
Nadien hebben we nog enkele snoepjes uitgedeeld aan de kindjes die een bloemetje bijhadden om erna dan met de wagens naar de feestzaal te rijden.

Eens aan de feestzaal hebben we nog wat familiefoto's genomen en nadien een broodjesmaaltijd gegeten. Ik kon echter geen hap door mijn keel krijgen en had totaal geen honger. Maar voelde me voor de rest wel super! De adrenaline zeker?!

Om 16u begon onze eerste receptie, 120 man,...iedereen was er relatief op tijd waardoor we wel nog wat tijd hadden om bij de gasten te gaan en wat te praten.
Dan om 18u30 de volgende reeks gasten. Nu waren er 180 aanwezigen, dus het was serieus doordoen om iedereen te begroeten en op tijd te kunnen laten binnengaan in de eigenlijke feestzaal. Na de intrede van onze ouders, waren wij aan de beurt. Onmiddellijk de beuk erin: lachen, springen...echt de max. Na onze speeches konden we starten aan onze menu. De eerste twee gangen gingen nog wat moeilijk, maar vanaf de sorbet begon ik toch mijn eetlust terug te vinden haha! Dus het hoofdgerecht en het dessert heeft me echt wel gesmaakt!
De ambiance zat er meteen goed in...enkele meezingers voor de openingsdans. En dan: ons moment! We hebben gekozen voor Chasing Cars van Snow Patrol. Even een momentje alleen met m'n kersverse man. Puur genieten. Na onze dans nog een dans met de ouders en dan onmiddellijk de dansvloer bomvol. En dat is eigenlijk heel de avond zo gebleven.
Rond 4u hebben we nog eens onze openingsdans gedaan, en nadien hebben we afgesloten.

Het was een prachtige dag, alles is perfect verlopen. Ik geniet er nog van. De dag zelf heb ik echt genoten en ik heb volgens mij gans de dag gelachen. Mijn kaken deden er pijn van. De zenuwen vielen goed mee, hoewel er geen eetlust was. Maar het was gelukkig maar dat.
Het is zeker geen fabeltje, de dag vliegt voorbij. Maar wij hebben toch van ieder moment bewust genoten. Een ceremoniemeester kan ik ook iedereen aanraden. Hij denkt aan alles, houdt alles in de gaten...zodat wij in alle rust onze dag konden beleven.

De maandag hebben we onze echte huwelijksshoot gehad. Dus ik kon nog eens mijn kleedje aantrekken...het was toch een ander gevoel, maar wel leuk. We zijn heel blij dat we dit niet de dag zelf hebben gedaan, want het zou te druk zijn geweest.

Volgende mensen zou ik heel graag nog eens extra in de verf zetten:
- fotograaf Vergauwe te Eeklo
- videografie Bonamie te Sleidinge
- DJ Christophe van adeejay4u
- Salons Mimosa te Eeklo
- Ceremonie Borgonjon (we kregen wel een vervanger, nl Mark Van Damme, omdat onze eigenlijke ceremoniemeester opgenomen werd in het ziekenhuis)

Kathy
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1545


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik24-9-2013 18:31:51

proficiat!!!!



Tamara
7-9-2013
 Meld misbruik24-9-2013 19:29:20

Leuk om te lezen hoe de dag 'achter de schermen' verlopen is. Je zag er absoluut stralend uit! Nogmaals proficiat . En bedankt voor de voorbije weken, het was leuk om de trouwperikelen met iemand te kunnen bespreken die in hetzelfde schuitje zat .



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik24-9-2013 21:35:27

Leuk verslagje! Je zag er heel mooi uit! Nu de huwelijksreis?



Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik25-9-2013 7:50:08

Bedankt iedereen! Jep...binnenkort huwelijksreis! We kijken er naar uit!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-9-2013 10:15:22

Proficiat!
Mooie keuze van openingsdans ook!

groetjes
Sandra



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik25-9-2013 14:26:45

Een hele dikke proficiat!!! We hebben dezelfde fotograaf gekozen :-) al zal het bij ons Jessica zijn die de foto's zal trekken en niet Gino. Daar Jessica een heel goede vriendin van ons is! Maar ze leveren echt goed werk!

Borgojon kennen we ook :-) als we een ceremoniemeester gekozen zouden hebben was het hem geweest. Maar gezien we enkel voor de gemeente trouwen doen we het niet. Hoop wel dat hij vlug beter is!!

Een dikke proficiat!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info