Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

  23-9-2013 16:24:15
Morgen ga ik mijn huwelijksreis gaan boeken Misschien vinden sommigen dat wat vroeg maar krijg nu nog meer kortingen omdat ik er zo vroeg bij ben en een plaats in een goed vliegtuig. We gaan twee weken naar Bali en moeten dus een hele dag bijna op het vliegtuig zitten, vond dus belangrijk een goed vliegtuig te hebben Eerst een paar dagjes rondtrekken en alles bezichtigen en daarna de laatste 4 dagen strandvakantie in onze eigen beach cabana. Zie er al naar uit

Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1054


Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik23-9-2013 17:08:39

Voor verre reizen moet je er sneller bij zijn.
Wij hebben onze vakantie geboekt in april/mei om 17maart te vertrekken, ook lang op voorhand.
Wij trekken met de kroost (3 kids) naar Aruba.
Het is lang vliegen, maar we gaan er zoooooo van genieten !!!! :-))))





Caroline
31-5-2014
 Meld misbruik23-9-2013 17:10:53

Kan je nu al reizen voor juni 2014 boeken? Ik volg het online maar er zijn enkel nog maar reizen beschikbaar tem april! Zijn er al brochures beschikbaar voor die periode?

Groetjes



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 18:53:11

We waren op een trouwbeurs met iemand van een reisbureau aan de praat geraakt en ze zei als je ver wilt gaan dat je nu best al begint te kijken. Heb je goed vliegtuig, nog veel kortingen enzoverder... Via internet zal je misschien nog niet veel vinden maar de reisbureau's kunnen wel al vliegtuigen boeken enzo



Caroline
31-5-2014
 Meld misbruik23-9-2013 19:22:14

Owkééé morgen even richting het reisbureau dan! Woehoew!
Bedankt!



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik23-9-2013 20:40:12

Ik heb de onze in mei al geboekt. En heb er nog vette korting op gekregen en andere voordelen !


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums