Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6-9-13 --> droomdag!

  23-9-2013 12:35:44
Hey, onze dag zit er nu al 17 dagen op en wat is het zo ontzettend vlug gegaan!
Ik kan maar 1 iets zeggen voor alle bruidjes en gommetjes, geniet ervan!
Voor je het weet is het voorbij!

Ik ben de donderdagavond bij mijn ouders blijven slapen zoals de traditie het zegt....
Nu, de eerste nacht zonder ventje en men eigen bed niet, twas niet ideaal maar soit.
De vrijdag dan om 6u opgestaan en samen met mijn moeder iets gegeven en dan bracht ze mij tot de kapper. Daar nog heel relaxed. Tot de rest toekwam! De visagiste dan ook tot bij de kapper gekomen en zo was ik al tegen 9u gekapt en geschminkt.
Dan terug naar huis, mij verder aankleden en tegen 10.30u stond het ventje voor de deur, wat een spannend moment!!!!
Dan om 11u vertrokken op fotoshoot, we hadden geluk met het weer in de voormiddag voor de fotoshoot....
Tegen 12.30u terug thuis want dan kwam de suite toe (25 pers.) om een kleine receptie te houden. Het waren allemaal positieve commentaren. Dan tegen 13.30u vertrokken naar stadhuis om 14u te trouwen. Daarna naar de kerk tegen 15u. Gelukkig droog weer! De kerk was echt mooi versierd en de mis was echt mooi gebracht door de priester. Supercontent! Na het kerkelijk huwelijk dan naar de feestzaal voor de familiefoto's en al een kleine receptie. Het is allemaal heel goed en vlot verlopen en het feest was fantastisch, iedereen stond meteen op de dansvloer en dat is eigenlijk zo gebleven. Het was een feest om nooit meer te vergeten. Tegen 5u lagen we in ons bedje, voldaan!

Ik wil toch nog enkele referenties meegeven ook:
DJ Koen patteeuw van dj's on the road: een fantastische dj die heel de avond de ambiance erin wist te krijgen
Lodewijk van male: onze feestzaal voor alle goede zorgen
Patrick schoonbaert: ceremoniemeester
Maarten vanhove: onze fotograaf
Katrien: onze bloemiste
Prutske: de ballonnen..

Hieronder nog een link naar onze foto's, hopelijk kunnen jullie iets zien!
https://www.facebook.com/birgitta.vanbillemont/photos#!...

https://www.facebook.com/birgitta.vanbillemont/photos

birgitta
6-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1490


Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:04:02

Proficiat Birgitta!!!

De eerste link werkte niet bij mij (stonden geen foto's op), maar op de 2e kon ik wel 2 foto's van jullie huwelijk zien en jullie straalden!!



Cassandra
25-4-2014
 Meld misbruik23-9-2013 15:48:26

Proficiat Birgitta!
Ik had niet meteen door wie je was, maar toen ik de foto's zag op de 2e link :)
Prachtige foto's, prachtig kleed en je haar was ook heel mooi gedaan :)!
Nogmaals proficiat!
Cassandra



stephanie
14-8-2015
 Meld misbruik23-9-2013 16:32:58

wwaaaaww wat een prachtige bruid was je, het geluk straalt van jullie af,
proficiat !!!



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-9-2013 10:06:13

Mooi! Heel mooi kapsel ook!
Proficiat!



Charlyn
8-3-2014
 Meld misbruik22-10-2013 14:26:50

Hoi

Je zag er echt prachtig uit!
Ook leuk om te horen dat de DJ goed was.. Wij hebben dezelfde maar hebben hem nog nooit horen draaien op een feest.. Daarom wel wat schrik :)

Groetjes,
Charlyn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info