Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

21 september 2013: Een supermooie dag!

  23-9-2013 11:42:18
Beste bruidjes,
Ik was eerder een stille genieter van dit forum maar graag had ik onze dag met jullie gedeeld!
De dag is voorbij gevlogen en zoals ik hier al veel gelezen heb op dit forum kan ik niet anders dan deze tip ook mee te geven: zoveel mogelijk GENIETEN van jullie dag!!
Graag wil ik de onderstaande mensen in de bloemetjes zetten! Ze hebben stuk voor stuk bijgedragen aan onze onvergetelijke dag!
livemuziek in de kerk met viool en cello: Sanderijn Verstraeten: Hier leren kennen op het forum! Heel veel positieve reacties gekregen! Sanderijn en haar collega hebben prachtig gespeeld!
Fotograaf: Wouter van ArtXpo: Vriendelijke man die ons direct op ons gemak stelde! De eerste foto's zien er veel belovend uit!
DJ Thierry Heldenbergh van trouwfuif.com: Heeft er een topdansfeest van gemaakt! Heel de nacht stond de dansvloer vol!
Feestzaal: Hof ten Bosse in Destelbergen: Superlekker eten en alles is goed verlopen! Daarna blijven slapen in de bruidssuite met champagneontbijt en wellness! Zeker een aanrader!
Ceremoniebus White Star Ceremonie: Witte amerikaanse schoolbus met prachtig interieur! Super ervaring met topbediening!
Bruidjurk Linea Lin Lochristi: Hele lieve dame! De jurk zat perfect!
Kostuums suite en bruidegom: Nancy Store Deinze: De mannen zagen er piekfijn uit!
kapster aan huis Nathalie De Bock: 2 mooie proefkapsels en 1 heel mooi bruidskapsel! Alles is goed blijven zitten de hele dag!Zelfs mijn krullen!
Groetjes
Emmy en Stijn

Emmy
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1723

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info