Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heb een superdag gehad!!!! 21-09-2013

  23-9-2013 11:28:56
Afgelopen zaterdag 21-09-2013 was hij daar eindelijk, MIJN dag!! En hij was geweldig.

's morgens om 07.00 opgestaan, beide heel relax (raar maar waar), onszelf en de kinderen klaarmaken voor de kapster die om 08.00 reeds bij ons was.
Rond half tien zijn dan de getuigen beginnen toestromen bij ons thuis om dan om 10.20 te vertrekken richting districtshuis van Berchem.

Na een korte dienst, maar meer dan "ja" moet dat niet zijn, vertrokken wij met de fotograaf richting Doel voor een aparte shoot. De getuige wachtten ons op bij de broer van mijn ventje, waar we gezorgd hadden voor een glas en wat overheerlijke belegde broodjes.

Dan nog even langs huis om dan om 17.45 te vertrekken naar de feestzaal 't lepeltje in Duffel. Moet toch gezegd worden: deze feestzaal is geweldig!!! Supervriendelijke mensen, hebben echt voor ALLES gezorgd. Zo hadden we een flitspaal besteld en zij hebben ervoor gezorgd dat die geïnstalleerd werd en weer opgehaald. Zeer lekker eten en wijnen en cava!!! Wij hadden gekozen voor een all-in drankenbuffet, wat bestond uit een eerste uurtje receptie met cava en fruitsap, alle dranken tijdens en na het eten ( geen sterke dranken) en dit tot einde feest.
Het eten was een simpele maar superlekker breughelbuffet met voor iedereen wat wils. De feestzaal beschikt over een koelkamer waar de gasten dus nog de ganse nacht wat konden halen.

Dj van dienst was discobar dylano; zeer toffe mens, zat direct mee in onze ideeen en heeft fantastisch gedraaid!!!!!

Ik heb reeds enkele fotootjes ( getrokken door vrienden en familie, de andere volgen nog)

http://www.facebook.com/wcarpentier





wendy
21-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 2005


Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 14:04:19

Hoi Wendy,

Super mooie foto's! En raar maar waar ben ik zeker dat ik je van ergens ken al kan ik er enkel niet op komen van waar haha! Misschien toevallig met een fiat gereden ofzo?? Dan zou ik je kunnen kennen van in de garage (heb bij garage de linde gewerkt)

Allesinds een dikke proficiat!! Jullie zager er prachtig uit!



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:05:59

@ Nathalie: idd, heb een fiorino gehad en die kwam van garage de linde.




Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik23-9-2013 14:06:27

wat een speciaal kleed, mooi!

en proficiat!!!



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 14:28:32

Aah ja inderdaad :-)



Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik24-9-2013 10:03:54

Kleedje stond je super!
Leuke uitnodiging ook en bedankjes!
Proficiat!

groetjes
Sandra



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik25-9-2013 16:22:48

Wat een mooie foto's!! Ik ben ook helemaal weg van uw ring....prachtig!!
Mag ik vragen van waar die komt en wat die gekost heeft!?
Thanks!



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik25-9-2013 16:27:51

Mijn ring komt van twice as nice, maar aangezien we hier de zwarte niet meer konden bestellen in de maat van mijn man, hebben we de zijne besteld in America op www.justmensring.com



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-11-2013 13:55:29

Wauw Wendy! Wat een leuk feest :-) Dat kan niet anders dan in het Lepeltje ;-) Wij doen er ook ons feest en af en toe ga ik er helpen opdienen :-) Ik ken het er dus heel goed ondertussen. Werkt er iemand van jullie bij Hubo? En welke Hubo? Mijn verloofde werkt in de Hubo van Sint-KAtelijne-Waver :-)

Groetjes,
Kim



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik1-11-2013 14:51:49

Kim,

Mijn man is bouwmarktleider van hubo wilrijk.

groetjes



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-11-2013 15:04:36

Yep, mijn verloofde kent jouw man :-) x



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik1-11-2013 15:19:45

Ja, Karl kent hem. De wereld is toch klein hé



Kim
4-10-2014
 Meld misbruik1-11-2013 15:21:42

Inderdaad :-) En wij trouwen ook in 't Lepeltje! Hoe toevallig :-) Wij zijn nu wel van Duffel zelf :-) Fijn te lezen dat je tevreden was van de zaal!



Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik24-5-2014 18:43:52

Wij trouwen ook in het lepeltje volgend jaar augustus. Wij kiezen ook voor eenbrueghelbuffet en all in formule qua dranken. Kregen je gasten dan ook nog een hapje tijdens het aperitief? Of enkel cava en fruitsap? Bij ons eten we met 80 personen en nadien komen er nog 120 mensen bij. Voor hen heb ik het party package gekozen. Heeft iemand al ervaringen met dat party package?

Fijn om te lezen dat jullie feest zo geweldig was!
Groetjes Kelly



wendy
21-9-2013
 Meld misbruik25-5-2014 9:19:58

Kelly,

Wij hadden geen hapjes tijdens het aperitief, maar dat zal wel bespreekbaar zijn denk ik. Wel was er iemand die graag iets anders had om te drinken en dat was geen probleem. Het breughelbuffet vond iedereen super.

Ik wens je een fantastische dag toe.



Kelly
22-8-2015
 Meld misbruik25-6-2014 22:03:24

Hebben jullie het thema film enkel in jullie uitnodiging verwerkt of ook in de rest van het feest? Bv: bedankjes enzo? Dit lijkt ons ook een heel fijn thema, hier heb je veel mogelijkheden mee. Misschien dat we in de zaal ook wat versieringen kunnen voorzien rond dit thema. :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info