Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tiara = geel 1 week voor huwelijk!!

  22-9-2013 12:40:13
Medebruidjes,

Vandaag bracht ik alle spullen voor mijn huwelijk morgenvroeg naar ons mama...
Tot mijn grote verbazing en angst is die geel uitgeslaan...

Iemand een idee hoe ik dit nog kan oplossen?
Ik heb al gemaild naar de zaak zelf en die hebben dezelfde niet meer op voorraad....

Zucht...

Annina
28-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1206


Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik22-9-2013 13:17:49

Had je die toevallig in de badkamer liggen of op een vochtige plaats? Daardoor kan die verkleuren. Kunnen ze u een andere aanbieden van dezelfde prijsklasse? Hopelijk komt het nog in orde!



noortje
14-9-2013
 Meld misbruik22-9-2013 13:42:11

Ai dat is vreemd! Ik heb de mijne ook bijna een jaar op voorhand gekocht (Heeft wel een hele tijd nog in de opslag van de bruidswinkel gelegen omdat ik er thuis toch nog niks mee kon doen) en daar was niks aan te zien
Dat is wel jammer seg, inderdaad een andere van dezelfde prijs kopen?



Wendy
22-8-2014
 Meld misbruik22-9-2013 15:41:10

Oohhneee!! :-(
Hopelijk vind je nog een andere naar je zin!



Annina
28-9-2013
 Meld misbruik22-9-2013 16:17:25

hij lag verpakt in onze slaapkamer...:(
Ik ben nu heel erg in de weer met wattenstaafjes...

De meeste tiara's vind ik niet mooi...Dus zomaar " een andere" is heel moeilijk als je eindelijk die ene had gevonden en hem daarom maanden geleden hebt gekocht....



Nathalie
6-6-2014
 Meld misbruik23-9-2013 14:25:55

misschien eens met tandpasta proberen?? Ik weet het klinkt raar, maar het kan helpen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...