Nu Online
Momenteel zijn er 71 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech huwelijk

  19-9-2013 22:02:37
wie heeft voorbeelden van speechen ?
vind eht begin niet en ook geen opbouw hoe en wat er zeker in moet en wat je beter niet zegt enz

joyce
26-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1421


Peggy
7-9-2013
 Meld misbruik20-9-2013 19:43:22

Wij hadden niks ingestudeerd en ik ging er vanuit dat mijn man ging speechen maar nee hoor...opeens komt hij vragen "wilt gij speechen"

onvoorbereid aan begonnen en alles kwam er heel vlot uit...had zelfs van mijn zus haar kersverse vriend (hadden hem nog nooit gezien) complimenten gekregen dat ik het heel goed en vlot had gedaan.

denk niet dat je echt voorbeelden gaat vinden...als je er voor staat komt het van zelf denk ik.



sarah
31-8-2013
 Meld misbruik20-9-2013 20:08:39

Hey Joyce,


Ik heb het ook a la improvista gedaan en de woorden kwamen er ook vlotjes uit. Ik denk dat je het zeker niet te formeel moet maken. Uiteindelijk zijn alle aanwezigen mensen die je nauw aan het hart liggen en jullie kennen.

Je kan bv. beginnen met iedereen te verwelkomen, dat het heel belangrijk is voor jullie dat ze erbij zijn.
Je kan misschien een grapje maken over diegenen die van ver komen. Bij mij was het feest in Limburg en mijn familie kwam van Antwerpen. Je kan hier de kans nemen sommige mensen te bedanken(als je dit nog niet eerder gedaan hebt): zij die jullie geholpen hebben met het feest, jullie oudersn enz. Als je je getuigen nog geen cadeautje hebt gegeven, of je ouders, kan je dit ook nu doen.
Als je overwegend familie onder de aanwezigen hebt kan je misschien een grappige anekdote vertellen. Je kan dan verder gaan door iets te vertellen over het verloop van de avond. En dan rest je enkel nog de mensen een fijne avond te wensen.
Hou het vlot, niet te stijf (formeel) en vooral blijf jezelf.

Succes





Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik21-9-2013 11:30:21

Allé Sarah dan zit jij in dezelfde situatie als ik ;-) Ik ben ook een overlopertje lol



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik21-9-2013 13:35:21

dank je wel voor de tips, :-)
zal wel lukken he


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...