TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
3-4-2007
|
15-12-2006 14:31:28
awel ik ben blij dat te horen! wij trouwen ook in september... en bij ons is ook al alles geregeld, behalve de ringen... en ja hoor, ik heb ook mijn schoenen al meerdere keren gepast. eigenlijk stom he :-)
|
|
Caroline
15-9-2007
|
15-12-2006 14:41:59
hallo, Wanneer trouwen jullie? Wij op 15/09... bij ons liggen zaal, fotograaf, DJ en kerk al vast... ik moet me echt ook inhouden om niet alles in een keer te regelen:-)... nu ben ik op zoek naar een trouwkleed en zijn we onze trouwmis in elkaar aan het steken... ware het niet van mijn vriend, ik had ook al trouwringen edm gezocht:-)... enne, ik kan er heel goed inkomen dat je je schoenen past, ring aandoet,... ik zou dat ook allemaal doen... het is zo leuk é allemaal... geniet maar met volle teugen van je geflipt zijn;-) groetjes
|
|
inge
2-6-2007
|
15-12-2006 15:06:18
ik trouw 2 juni, en bij mij is ook alles al een tijdje zo goed als geregeld :-) ik heb al zeker een maand of 3 mijn kleed besteld, we hebben onze trouwringen al een maand, de zaal ligt al een jaar vast, fotograaf ligt ook al enkele maanden vast, nu enkel nog lingerie en schoenen gaan kiezen, want uitnodigingen heb ik ook al zelf in mekaar geknutseld, je denkt inderdaad dat je er zoo lang gaat aanzitten terwijl het eigenlijk vrij snel gaat als je er vroeg aan begint :-)
|
|
katleen
27-10-2007
|
15-12-2006 19:21:40
Hey Mieke, ikben dus ook erg crazy ; wij trouwen eind oktober en we hebben ook al het meeste al geregeld. Het is ook gewoon zoooo leuk om er mee bezig te zijn ! De voorbereidingen zijn echt leuk, ook al moeten we nog zo lang wachten tot op onze trouwdag ... . Geniet ook nog van de verdere voorbereidingen. Katleen (27/10/2007).
|
|
Rianne
31-5-2007
|
15-12-2006 21:27:48
Hier nog zo een hoor :-) Ik trouw 31 mei, en heb ook het meeste allang gedaan. Zo hebben we al een jaar de trouwringen thuis (we gingen alleen eens kijken wat er zoal was, maar zijn meteen in de 2e zaak in de uitverkoop geslaagd), mijn bruidsjurk is ook net binnen bij de bruidszaak. Stadhuis, fotograaf ook geregeld. Dus je bent niet de enige hoor :-) Een mooie tijd tot je bruiloft en een prachtige trouwdag gewenst!
|
|
saskia
7-7-2007
|
16-12-2006 8:20:36
join the club. Ik trouw in juli 07/07/07
|
|
Mieke
8-9-2007
|
16-12-2006 14:03:33
Allé, blij om te horen dat er nog zo'n gevallen zijn zoals ik :-) Groetjes, en nog veel suc6 met jullie voorbereidingen Mieke
|
|
Felix
1-2-2007
|
17-12-2006 13:33:55
Beste bruidjes
Wij trouwen in juni '07 en we vinden het al een prestatie dat we de zaal al hebben vastgelegd. En de rest? Dat volgt wel over een paar maanden. Mijn broer trouwde enkele jaren geleden in augustus en heeft alles op een drie/vier maanden geregeld. En alles was tot in de puntjes af. Vanwaar al die fuzz en haast?? Wordt dit nu echt het feest van jullie leven? Ik mag hopen van niet, want dan is het over enkele maanden definitief voorbij voor jullie en wacht enkel het saaie leven nog? Nee, wij bekijken het rustiger en nuchterder en willen vooral plezier hebben, en begrijpen de hele rimram en commercie rond trouwen niet. Toch veel succes.
Marie & Felix
|
|
Caroline
15-9-2007
|
17-12-2006 17:09:24
beste Marie, voor mij, en blijkbaar voor veel andere bruidjes hier, is het voorbereiden, ermee bezig zijn enz. een hele hoop plezier... en de rest van ons leven saai??? Ik ga voor mezelf spreken, ik ben overtuigd van niet, juist omdat ik van zo heel kleine dingen heel veel plezier kan hebben.
|
|
Véronique
16-6-2007
|
17-12-2006 21:39:45
Hi Mieke,
Wij trouwen 16/6 en hebben ook al bijna alles geregeld, volgens mij is dat ook wel nodig als je het echt 100% wil hebben zoals je zelf wil, ik heb het nu al moeilijk om nog een ceremoniemeester te vinden die die dag nog vrij is. Ik ben dit weekend met mijn ouders mijn jurk gaan bestellen, had ze 2 weken geleden al wel gekozen maar mijn papa wou ze nog eens in het echt zien. Aan het misboekje beginnen we tijdens de kerstvakantie want dan zijn we met 2 thuis, want begin volgend jaar zitten we weer regelmatig in het buitenland voor het werk. Dus ik ben blij dat we al zo veel gedaan hebben. Trouwringen is voor ons voor na de feestdagen, maar daar ben ik vrij gerust in want die komen van bij mijn papa. Ik ben echt aan het aftellen, het kan niet snel genoeg juni zijn.
Ik wens alle bruidjes nog veel voorbereidplezier, want er is niets leuker dan je huwelijksdag plannen.
|
|
tamara
15-9-2007
|
18-12-2006 23:06:22
Hoi Mieke,
ik trouw op 15 september en ben in de zomer ook al begonnen met heel wat voorbereidingen. Ik moet ook al heel wat van de baan hebben want ik ga mijn eigen teouwkleed en dat van mijn 5 volwassen bruidsmeisjes zelf maken. Daarnaast ga ik ook de boeketten en zaalversiering, de uitnodigingen, de huwelijkstaart enz zelf maken. De meeste mensen hebben me al gek verklaard, dus join the club!!
groetjes, Mara
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|