Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijke 26 Oktober Halloween thema

  19-9-2013 17:02:45
Hadden zelf geen thema gekozen maar de zaal heeft deze hint gegeven aan gezien het dan overal halloween decoratie gaat zijn we beide ook gek zijn van halloween :-)
Maar hoe pakken wij dit aan naar de tafels toe
Hadden gedacht elke tafel een naam te geven met link naar halloween
Bv: tarantula;mummy,duiveltje,casper het spook,heksenketel,dracula,scream en freddy krueger.
wouden een foto van deze namen kiezen en dan de namen personen van die tafel er onder zetten en bij binnenkomst kaartje met foto daarvan geven.
Maar is dit er niet wat over ???

Zijn er nog andere ideetjes hier voor ?
Hadden ook aan griezelfilms gedacht en dan bij binnenkomst van die tafel soundtract van de film laten horen als ze aan tafel gaan zitten maar is dit haalbaar ?


joyce
26-10-2013
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1392


Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik19-9-2013 18:07:41

Ik zou dit persoonlijk niet doen. Eventueel misschien de kleuren aanpassen met oranje etc. Maar ik zou nooit op een bruiloft met griezelfiguren werken. Het halloween thema komt ook vlug kitscherig over. Maar dat is mijn mening natuurlijk.



viki
18-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 18:13:38

Ikzelf zou het ook niet doen.
Ondanks dat ik een grote griezelfilm ben.

Ik vind persoonlijk dat de magie van het huwelijk wat verloren gaat.
Een halloweenfeestje kan je volgend jaar ook geven, een huwelijksfeest doe je normaal maar 1x.

Wat ik misschien wel zou doen is als thema kleur oranje en bruin nemen.
Dit zijn mooie kleuren voor de herfst en gaan mee met halloween.

Veel succes
groetjes



Jente
26-10-2013
 Meld misbruik19-9-2013 19:36:50

Ik ben er ook niet wild van. Halloween vind ik nogal een 'fake' feest. Zeker in België aangezien hier helemaal geen Halloweentraditie is. Als ik op een huwelijk zou komen dat volstaat met uitgeholde pompoenen, geraamtes, spinnenwebben enzo zou ik toch nogal raar opkijken.
Nu, als het iets is waar jullie zelf erg voor te vinden zijn kan je het natuurlijk gewoon doen hé.

Als je graag een thema wil kan je misschien voor 'herfst' gaan. Daar kan je toch nog romantisch mee blijven maar ook werken met de typische Halloweenkleuren.



lies
23-5-2014
 Meld misbruik20-9-2013 8:46:45

Ik zou ook geen Halloween versieringen doen, net zoals Jente zou ik wel raar kijken als ik de zaal binnen zou komen.

Maar op zich, die soundtracks vind ik dan nog wel kunnen :)



Catherina
26-7-2014
 Meld misbruik20-9-2013 13:50:58

Als jij dit leuk vindt, moet je dat gewoon doen! Maar doe het niet omdat je je verplicht voelt door de mensen van de zaal.
Ikzelf zou het vreselijk vinden omdat ik op Halloween verjaar, dus al elk jaar in die sfeer een feest geef ;-)



Helena
5-7-2014
 Meld misbruik20-9-2013 14:06:47

Waarom niet gewoon herfst versiering? Dus geen spinnenwebben, maar wel noten, pompoenen, veel oranje en bruin. Halloweenversiering vind ik een beetje goedkoop op een huwelijk. Griezelfilms als tafelnamen met de griezelsoundtracks vind ik dan weer wel leuk!



joyce
26-10-2013
 Meld misbruik20-9-2013 15:08:30

dank je wel voor de tips allemaal
Gaan dus voor de tinten oranje en bruin een geen decoratie van halloween enkel de binnenkoer van de feestzaal zal in halloween decoratie zijn maar is al van 20 Oktober zo tot na halloween dus niet speciaal voor ons feest.
In de zaal zelf dus enkel de herfst tinten
en de tafelnamen en soundtracks gaan we dus wel doen :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...